Jumaat, Ogos 14, 2015

Haduyai!!! Kenapa la BENGAP sangat puak - puak PAS ni ek. Takkan bab itu pun diorang masih nak tanya lagi? Benda yang remeh macam tu pun diorang nak jadikan persoalan jugak ke?

Takkan la diorang selama hari ini tak tau yang puak - puak Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu tu jauh lebih hebat dari kepimpinan PAS Pusat yang ada pada hari ini. Khasyaf diorang tinggi.

Orang macam Si Mat Sabu, Khalid Samad, Mujahid Rawa, Hatta Ramli, Nizar Lilin, Dr. Dzul dan sebagainya tu semua orang yang hebat - hebat. Diorang tak perlukan bantuan orang lain.

Sekali diorang baca doa je, berlambak - lambak duit turun dari langit. Tak perlu nak mengharapkan puak - puak DAPigs tu beri bantuan kepada diorang. Kalau ada pun, setakat bantuan dari celah gigi je.

Paling tidak, Geng Haprak Baru tu boleh bagi alasan, "semua pemimpin dalam GHB mengimfakkan gaji mereka sebagai wakil rakyat untuk menggerakkan aktiviti diseluruh Negara".

Lagi pun, bukannya seorang dua je yang jadi Pengkhianat dalam PAS tu takde berjawatan. Boleh dikatakan semuanya masih memegang jawatan sebagai Wakil Rakyat sama ada ADUN atau pun Ahli Parlimen.

Tambah pulak, cabaran yang dibuat terhadap Geng Haprak Baru ni lebih kurang macam mencabar tembok je. Diorang bukan peduli sangat pun dengan cabaran atau desak sedemikian.

Dalam erti kata mudahnya, tak perlu la puak - puak Pencacai Rejim PAS Kelantan tu nak tunjuk Hero sangat dan desak Geng Haprak Baru ni dedahkan sumber dana diorang kepada umum. Nanti takut malu diri sendiri je!!!
RANTAU PANJANG - Jika benar Harapan Baru tidak ditaja DAP, Kelab Penyokong Kerajaan Kelantan mencabar pemimpin parti baharu itu menyatakan dana politik yang diperoleh ketika ini.

Presidennya, Razak Abas berkata, melihat kepada senario pentadbiran parti baharu, mereka memerlukan dana yang tinggi bagi melancarkan agenda politik sebelum pilihan raya.

Berdasarkan pengalaman ketika menyertai Semangat 46, katanya, parti yang lama terkubur itu juga, sebelum ini memiliki dana jutaan ringgit.


“Tak kan semua perbelanjaan atas poket ahli masing-masing tanpa sebarang bantuan mana-mana pihak. Masyarakat hanya memandang dana yang diperoleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sedangkan mereka tidak pula bertanya sumber dana Harapan Baru,” katanya.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping