Selasa, Ogos 25, 2015

Heh! Siapa sangka. Selama hari ini, Ayam Tambatan bagi puak - puak PKR ni memang cukup lantang mengorek cerita orang dan menjadikan ianya sebagai bahan fitnah untuk disebarkan.

Bab merencana agenda untuk menghuru - harakan Negara juga memang salah satu kelebihan yang dimiliki oleh Si Ahli Parlimen Pondan ni. Tengok saja "Kejayaan" dia dalam agenda Langkah Kajang.

Huru Hara yang dia cetuskan hasil dari 'Kebijaksanaan Luar Biasa' yang dia miliki buakn sahaja mampu untuk menggulingkan pemerintahan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor.

Malah, agenda yang cukup 'Mantap' itu juga berjaya membuatkan PAS menjadi 'Pengkhianat' dan seterusnya menghancurkan kepercayaan DAPigs terhadap Pakatan Haramjadah tu.

Kecemerlangan yang dicapai oleh Ahli Parlimen Pondan tu antara lainnya ialah mendedahkan pelbagai skandal yang berkaitan dengan Kerajaan Pusat sampai tahap dia pun dikenakan tindakan.

Tapi, apa yang lebih memeranjatkan kita ialah apabila isu skandal berkaitan dengan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion Rejim Pakatan Selangor tu BUKAN hasil ciptaan Si Ahli Parlimen Pondan tu.

Dan tambah menghairankan kita ialah apabila Si Ahli Parlimen Pondan tu bukan sahaja tidak tahu mengenai skandal tersebut, bahkan dia juga hanya sekadar mendiamkan diri dari berbicara mengenainya.

Persoalannya, kenapa Si Ahli Parlimen Pondan tu tidak memberikan sebarang komen sejak awal isu skandal berkaitan dengan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion itu dibangkitkan minggu lepas?

Kenapa Si Ahli Parlimen Pondan tu memilih untuk mendiamkan diri dari mempertahankan Si Menteri Besar Selangor yang baru tu? Adakah dia dah hilang buah kerandut sejak isu itu dibongkarkan?

Lebih memalukan ialah apabila Si Ahli Parlimen Pondan tu sebelum ini merupakan seorang Pegawai Eksekutif didalam Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor. Takkan dia tak tau mengenainya?

Tak masuk akal lansung bagi Si Ahli Parlimen Pondan tu tak tau kewujudan Dana Rakyat sebanyak RM 30 billion tu dalam simpanan aset Menteri Besar Incorperated yang ditubuhkan sebelum ini? Kalau dah jenis takde telor tu, takde telur la jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping