Khamis, Ogos 06, 2015

Takut nak kena cerai, jadi kena la dia ikut tuntutan yang dibuat. Maka dia ada masa selama 14 hari untuk memenuhi tuntutan daripada pihak atasan. Kalau tidak, dia kena tanggung la sendiri.

Kalau nak diikutkan keadaan pun, tempoh masa selama 14 hari yang diberikan tu sudah cukup baik bagi diri dia yang sengaja cari penyakit dan menyokong Geng Haprak Baru tu sebelum ini.

Kalau tidak, dah lama dah dia kena tendang dari menjadi Ahli PAS bagi kawasan Kuala Terengganu. Jangan dia ingat dia cerdik sangat sampai tahap dia boleh membelakangkan orang lain.

Jangan dia ingat, lepas dia dapat jadi Ahli Parlimen, dia boleh sesuka hati je nak jadi Pengkhianat kepada parti dan melepaskan tanggungajwab yang telah dijanjikan sebelum ini.

Tempoh masa selama 14 hari yang diberikan oleh PAS Kuala Terengganu tu diberikan kepada Raja Bahrin untuk dia mengisytiharkan yang dia 'Bebas' dari pengaruh Geng Haprak Baru tu.

Yang DiPertua PAS Kawasan Kuala Terengganu dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini tetap bertegas dengan tindakan yang telah diambil, namun masih tetap mahu memberikan waktu kepada Raja Bahrin.
"(Ahli-ahli) Akar umbi , aktivis dan kepimpinan  PAS Kawasan Kuala Terengganu juga secara tegas menuntut supaya Datuk Raja Kamarul Bahrin memohon maaf secara terbuka kepada seluruh ahli PAS dan pengundi di dalam  parlimen Kuala Terengganu dan mesti mengisytiharkan diri memutuskan sebarang perkaitan dan hubungan dengan GHB dalam tempoh 14 hari.
"Jika sekiranya beliau masih gagal berbuat demikian dalam tempoh yang diberikan maka akar umbi, aktivis dan kepimpinan PAS Kawasan Kuala Terengganu sebulat suara menuntut Datuk Raja Kamarul Bahrin meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Kuala Terengganu dengan serta merta.

"Keputusan PAS Kawasan Kuala Terengganu  memutuskan hubungan dengan Ahli Parlimen berkenaan hanya boleh dibatalkan jika beliau bertindak mematuhi ketetapan memohon maaf dan memutuskan segala penglibatan dalam GHB," katanya menerusi satu kenyataan media, hari ini.
Nah! Sekarang Si Raja Bahrin tu telah diberi kata dua oleh PAS Kawasan. Sama ada dia masih lagi mahu bersama - sama dengan PAS atau menjadi Pengkhianat macam Geng Haprak Baru tu. Jangan dia sampai terkencing dalam seluar sudah la!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Ini semua angkara dap celaka,celaka dap sengaja nak pecah belahkan melayu islam. Tapi yg bonggoknya ada melayu yg sanggup jilat muntah dapig ni

    BalasPadam
  2. anak raja tu dah istikamah ke nak cerai bini ngan talak tiga. bini yang muda tu.....canne ye.......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping