Sabtu, September 05, 2015

RETORIK! Nampak sangat yang Si Hanipa ni hanya sekadar seorang pemimpin yang mengamalkan Politik HIPOKRIT bila ianya melibatkan diri dia sendiri demi menghalalkan tindakannya.

"Sejak bila pulak dia sokong perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan?". Itu persoalan yang diajukan oleh mereka yang berada diperingkat bawahan terhadap Si Hanipa tu.

Jelas, alasan yang diberikan berhubung sumpah Bai'ah yang dilakukan oleh wakil rakyat PAS nak dikaitkan dengan perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan adalah tak masuk akal sama sekali.

Bahkan untuk dia menyentuh isu perlaksanaan Hukum Hudud tu sendiri pun boleh dilihat sebagai satu tindakan terdesak yang dilakukan semata - mata untuk menghalalkan Pengkhianatan yang dilakukan.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Hanipa tu kata, sumpah Bai'ah wakil rakyat PAS tu hanya akan menjejaskan usaha perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

Itu yang membuatkan kita berasa hairan. Kenapa pulak baru sekarang ni Si Hanipa tu nak sebut pasal perlaksanaan Hukum Hudud sedangkan sebelum ini dia diantara yang paling lantang mengkritiknya?

Bukan ke Si Hanipa tu juga yang kata, perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan tu adalah satu tindakan yang tidak perlu diutamakan jika nak dibandingkan dengan perkara - perkara lain?

Hakikatnya, Si Hanipa tu sebelum ini tampil dengan pelbagai alasan yang dilihat seolah - olah menolak cadangan PAS Kelantan untuk membentangkan perlaksanaan Hukum Hudud di Negeri tersebut.

Tapi, dek kerana TERDESAK nak menghalalkan tindakan mereka menjadi Pengkhianat serta melompat keluar dari parti membuatkan pemimpin seperti Si Hanipa sanggup mempergunakan apa saja alasan demi kepentingan Politik peribadi mereka sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping