Sabtu, September 05, 2015

Ish! Tak cukup lagi ke anak kepada Si Ketua Penipu ni memalukan diri dia sendiri depan khalayak ramai? Dah la sebelum ni dia memalukan diri bila KANTOI menabur fitnah terhadap orang lain.

Kemudian dia KANTOI pulak menceraikan suami yang cukup setia dalam ikatan perkahwinan tanpa sebarang sebab musabab yang masuk akal dijelaskan kepada rakyat secara terbuka.

Sekarang dia sibuk pulak nak buat desakan terhadap orang lain untuk mendedahkan penyata bank masing - masing dengan alasan KONONnya rakyat perlu mengetahu perkara sebenar.

Si Nurul Izzah tu juga turut menegaskan, desakan yang dibuat tu penting kerana semua kontrak perjanjian perniagaan yang dijalankan oleh 1MDB perlu diketahui oleh rakyat secara menyeluruh.
"Jika mereka merasakan yang mereka tidak melakukan sesuatu melampaui batasan, mereka (Umno) patut bertindak, sepatutnya tiada apa yang perlu disembunyikan," ujarnya.
Heh! Itu pasal penyata bank orang lain. Penyata bank dia sendiri macam mana pulak? Berani atau tidak dia nak buat pendedahan seperti yang dituntut secara terbuka kepada rakyat?

Sudah menjadi satu pertikaian dikalangan rakyat, dari mana sumber kewangan yang diperolehi oleh Si Nurul Izzah tu sehingga mampu membuatkan dia hidup dalam kemewahan?

Adakah dia hanya sekadar bergantung kepada 'Trust Fund' yang dimiliki sejak Papa dia menjawat jawatan sebagai Menteri Kewangan sebelum ini? Atau dia masih banyak duit tabung?

Bahkan selama hari ini, pelbagai pihak membuat spekulasi mengatakan bahawa Si Nurul Izzah tu mendapat dana kewangan dari agensi antarabangsa yang mempunyai kaitan dengan Yahudi.

Pun sehingga hari ini, Si Nurul Izzah tu masih GAGAL untuk membuktikan sebaliknya. Malah, dia juga tetap enggan mendedahkan penyata bank peribadinya sendiri. Itu pun dia masih ada hati nak selak kain orang lain jugak ke!!! Kalau setakat pandai desak orang lain je, baik tak payah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Selak selak juga tetapi jangan tersalah selak nanti bersepai rbut uban.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping