Khamis, November 26, 2015

Hahaha!!! Lain macam 'Cili Kasi Taruk' kali ni. Jarang sangat rasanya blogger tersohor yang Pro UMNO seperti Parpukari ni nak melayan kerenah kebudak - budakkan macam Si Nurul Izzah ni.

Tapi kali ni nampaknya dia pun hilang sabar dengan Si Mak Janda tu dek kerana tindakan yang telah dibuat sebelum ini. Sampai tahap didesak agar Si Mak Janda tu disumbat dalam penjara.
"Cewah! Dia yang pi jumpa anak kiram si pembunuh tu pastu bila sudah kantoi dia nak saman sana sini pulak. Banyak cantik muka kau Izzah? Bila sudah bikin salah jadi tak keruan kan?

"Mujurlah Tan Sri Khalid akan teruskan siasatan walau Izzah saman beliau. Apa yang Izzah buat adalah sesuatu yang serius dan melampau. Nurul Izzah berjumpa dengan anak Kiram yang telah menyerang Sabah dan membunuh rakyat disana.

"Sabah seharusnya tidak benarkan lagi puteri kepada Peliwat Negara ini untuk dijejakkan kaki kesana lagi. Malah Izzah dah sepatutnya ditahan di bawah SOSMA! Jangan kasi muka, kena ajar dia sikit.


"Sejahat atau segila mana pun kita kalau dah masuk bab mengkhianat macam ni, memang dah tak boleh bagi muka lagi. Kasi tangkap dan masukkan dia ke dalam SOSMA." jelas blog tersebut.
Hehehe!!! Marah betul gayanya. Tapi, siapa yang tak marah bila ada pihak yang sanggup bersekongkol dengan musuh Negara demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Dek kerana nak sangat menjayakan kempen untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara kerana tuduhan MELIWAT, puak - puak Pakatan Haprak tu nampak gayanya sanggup melakukan apa saja.

Tapi IRONIKnya, puas Si Nurul Izzah tu menjaja 'Air Mata Buaya' dia untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara, dia pulak yang ada kemungkinan untuk masuk ke dalam. Memang Haramjadah betul nasib keluarga Si Ketua Penipu tu!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Hati panas bro. Tq kerana sudi ambik artikel aku. I am back....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping