Khamis, November 26, 2015

Inilah dia bukti amalan Politik Retorik yang menjadi kebiasaan puak - puak DAPigs ni. Sekali gus ianya membuktikan bahawa yang diorang ni jenis manusia yang Tak Sedar Diri belaka.

Tau la puak - puak DAPigs ni jenis orang yang tak suka mandi pagi, tapi setidak - tidaknya, cermin la diri tu dulu sebelum nak mengata orang lain. Kebodohan diri sendiri jangan ditunjuk sangat.

Kalau nak buat ulasan pun, biar jangan nampak sangat sikap HIPOKRIT yang selama ini menjadi sebahagian dari diri mereka. Bercakap biar guna kepala otak, bukan guna Kepala Lutut.

Dalam satu kenyataan yang dibuat hari ini, seorang pemimpin DAPigs ni tampil mempersoalkan keputusan UMNO untuk mengadakan perhimpunan dalam keadaan tertutup.

Katanya, tindakan yang dinyatakan sebelum ini memperlihatkan seolah - olah UMNO nak buat mesyuarat dalam kelambu. Dia kata, keputusan itu dianggap sebagai satu tindakan yang aneh.
"Saya justeru mengajak anggota-anggota perwakilan Umno yang tidak bersetuju dengan agenda mesyuarat dalam kelambu ini, supaya membuat rakaman video, suara, gambar dan sebagainya untuk diberikan kepada media; sebagai tanda protes, selain mendahulukan kepentingan rakyat berbanding kepentingan individu atau puak tertentu di dalam parti," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Heh! Kan nampak sangat puak - puak DAPigs ni HIPOKRIT. Kenapa pulak diorang nak mempersoalkan perhimpunan orang lain sedangkan selama ini diorang pun buat benda yang sama?

Mana pernah DAPigs buat perhimpunan kongres dengan membenarkan pihak media membuat liputan kecuali mereka yang cenderung menyokong puak - puak Chauvanist tu sahaja.

Dalam erti kata lainnya, selama hari ini pun, puak - puak DAPigs tu dok buat perhimpunan 'Dalam Kelambu' jugak semata - mata nak menyembunyikan agenda subversif mereka dari diketahui orang luar.

Bahkan puak - puak DAPigs buat sidang DUN Pulau Pinang pun diorang halang pihak media dari masuk dan membuat liputan. Jadi, kenapa pulak diorang nak mempersoalkan keputusan UMNO?

Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu hanya sekadar nak mencari 'Modal Politik' dan mempergunakan perbahasan dari kalangan perwakilan UMNO tu untuk menghasut rakyat dengan agenda Perkauman mereka. Itu pasal la diorang meroyan tak tentu arah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping