Rabu, November 18, 2015

TERBAIK!!! Mungkin nilah kali pertama kita dengar cerita yang Si Rafizi tu sanggup untuk mencuci 'Taik' yang dia buat sebelum ini. Sebelum ni, Si Rafizi tu bukan la seorang yang bertanggungjawab.

Semalam kita dengar cerita kononnya Si Rafizi tu sanggup untuk menjadi 'Orang Tengah' bagi meleraikan perbalahan yang berpanjangan diantara PAS dan juga puak - puak DAPigs tu.

Kata Si Rafizi, PKR perlu menggalas tugas itu dengan memberikan nasihat kepada Si Tokong DAPigs agar kurang 'Ghairah' untuk menyerang PAS seperti yang dilakukan sebelum ini.

Selain itu, Rafizi juga turut menegaskan agar kepimpinan PAS Pusat bermuhasabah diri serta merungkai hala tuju parti itu sebelum menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang.
"Secara umumnya saya rasa terlalu awal untuk membuat anggapan begitu. Kita baru saja 3 atau 4 bulan selepas pembubaran Pakatan. Saya rasa kita perlu bermuhasabah dan orang ramai juga mempunyai peranan menyampaikan mesej kepada Pas," kata Rafizi.
Hakikatnya, semua orang tau, pokok pangkal keruntuhan Pakatan Haramjadah tu sebelum ini pun berpunca dari perencanaan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu sendiri melalui Langkah Kajang.

Bertitik tolak dari perlaksanaan agenda Langkah Sumbang itulah yang membuatkan PAS dan DAPigs berbalah sesama sendiri sebelum ianya melarat ke perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

REALITInya, Si Rafizi tu lupa bahawa PKR juga merupakan pihak yang bertanggungjawab menghalalkan tuduhan Fitnah yang dilakukan oleh ahlinya terhadap Hadi Awang selaku Presiden PAS.

PKR juga GAGAL untuk mengambil sebarang tindakan terhadap ahli serta kepimpinan parti itu di Terengganu yang telah mengambil langkah untuk memburukkan nama baik Hadi Awang.

Kesimpulannya, tindakan Si Rafizi yang menyatakan kesediaan untuk menjadi 'Orang Tengah' itu hanya sekadar Politik Retorik yang menjadi sudah amalan mereka selama hari ini.

Dalam erti kata lainnya, Si Rafizi tu sedar, PKR sekarang sudah semakin terdesak untuk mendapatkan sokongan agar mereka dapat terus kekal Relevan dalam Politik di Malaysia. Jadi, sebab itulah Si Rafizi tu sanggup 'Cuci Taik' dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping