Khamis, November 19, 2015

Paling tidak, itulah alasan yang akan diberikan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu. Apa nak diherankan sangat bila Si Nurul Izzah tu berjumpa, makan dan bergambar dengan Puteri Kiram tu?

Yang orang lain kecoh sangat tak tentu arah ni kenapa? Apa dosa yang dah dibuat oleh Si Nurul Izzah tu bila dia berjumpa dengan anak kepada ketua tentera yang telah menceroboh Sabah sebelum ini?

Salah ke kalau Si Nurul Izzah tu bergambar dengan anak Sultan Kiram tu hanya sekadar untuk meraih sokongan Simpati Murahan bagi meneruskan kempen menjaja 'Air Mata Buaya' dia?

Kalau bagi puak - puak Pakatan Haprak tu, apa yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu tak salah. Sama la macam kenyataan yang dikeluarkan oleh Si ADUN DAPigs Tanah Rata semalam.


Bak kata seorang Ahli Parlimen Pakatan tu hari ini, “Saya tak nampak ada masalah mengenai pertemuan ini. Itu terpulang kepada Nurul Izzah,” katanya kepada pihak media.

Dalam erti kata lainnya, kalau diorang buat semua 'Takde Masalah' belaka. Cuba kalau yang berjumpa, bergambar dan makan dengan Puteri Si Kiram tu dari dari kalangan pemimpin Kerajaan.

Mau sampai ke lobang cacing puak - puak Pakatan Haprak tu meroyan menjaja cerita dan menabur fitnah KONONnya serangan di Lahad Datu sebelum ini hanya sekadar 'Sandiwara' belaka.

Tapi kalau diorang buat, SERIBU SATU ALASAN akan diberikan untuk mempertahankan tindakan yang telah dilakukan. Semuanya demi nak menjaga kepentingan Politik Peribadi belaka.

Lagi pun, Si Nurul Izzah tu sendiri pun dah mengaku bahawa dia dan juga Tina Chuak, pemimpin yang mendakwa pencerobohan Lahad Datu tu satu Sandiwara sebelum ini ada berjumpa dengan Puteri Kiram tu.

Jadi, tak payah la kita nak heran sangat kalau Si Nurul Izzah tu sanggup bersekongkol dengan sesiapa pun demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Waima dengan Yahudi sekali pun Si Nurul Izzah tu sanggup menjaja 'Air Mata Buaya' dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping