Khamis, November 19, 2015

Apa dah jadi dengan Si Husam Musa tu sekarang ni? Dah terbelit ke lidah dia nak memenuhi cabaran yang dibuat untuk bersumpah Lafaz Talak seperti yang dikemukakan sebelum ini?

Kalau kena gayanya hari tu, bukan main SOMBONG lagi Bekas Naib Presiden PAS tu bila dia kemukakan cabaran tersebut bagi membuktikan dakwaan yang dibuat terhadap PAS tu benar.

Jika dilihat dari satu sudut, cabaran yang dikemukakan oleh Si Husam tu boleh 'Bergegar Pentas' dan 'Runtuh Bumbung Dewan' dibuatnya. Tapi sekarang, kenapa dia mendiamkan diri?

Adakah Si Husam tu juga sama macam perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh Si Tony Puaka tu sebelum ini? Adakah Si Husam tu hanya berani buat cabaran tapi tak berani nak memenuhinya?

Kalau Si Husam tu hanya setakat pandai bercakap je tapi BACUL nak ambik tindakan yang sewajarnya, baik tak payah nak tunjuk SOMBONG dan ANGKUH dia tu dikhalayak ramai.

Andai kata Si Husam tu hanya sekadar nak tunjuk 'Taring' depan penyokong - penyokong dia dengan cabaran yang dibuat tapi kemudian Kecut Buah Kerandut nak memenuhinya, buat apa?

Sekarang PAS masih lagi nak bagi Si Husam tu peluang untuk membuktikan segala dakwaan yang dibuat sebelum ini sama ada ianya benar atau pun tidak dalam tempoh seminggu.
Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, Husam boleh menjelaskan dakwaannya itu tanpa kehadiran Abdul Hadi, jika beliau merasakan Presiden parti Islam itu mempunyai kepentingan dalam isu tersebut.
“Dia boleh bawa semua bukti-bukti dia ada, yang dia perlu ke Jawatankuasa Harian PAS Pusat, untuk dia bagi penjelasan mengenai isu-isu yang dia bangkitkan,” katanya dalam satu sidang media di lobi Parlimen, hari ini.
TAPI, kalau itu pun Si Husam tu tak mampu nak buat, tampil dengan bukti kepada pihak Jawatankuasa Harian PAS Pusat atau angkat sumpah Lafaz Talak, memang sah la Si Husam tu seorang pemimpin yang BACUL!!! Dia setakat berani buat cabaran je, tapi tak berani nak penuhi!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping