Rabu, November 18, 2015

Pelik jugak dengan Si Husam Musa ni. Masa dia bercakap dalam sesi dialog 'Demo Tanyo Ambo Jawab' tu bukan main SOMBONG lagi lagak dia. Bercakap macam dia je yang ada kuasa. 

Habis semua orang diperlekehkannya. Sampai tahap sanggup dia menggadaikan isteri dia sendiri sebagai bahan Politik Murahan demi untuk mendapatkan sokongan dari kalangan ahli - ahli PAS.

Si Husam tu siap buat cabaran untuk membuktikan yang dia bercakap benar mengenai tuduhan yang dilemparkan terhadap kepimpinan PAS sebelum ini. Malah dia sanggup angkat Sumpah Lafaz Talak.

Tapi sejak dua tiga hari selepas dia mengemukakan cabaran dan disindir oleh Hadi Awang, puas jugak la kita cari cerita susulan mengenai perkara tersebut. Nak tau jugak apa respon Si Husam tu.

Malangnya, takde pulak kita jumpa sebarang komen dari Si Husam tu terhadap sindiran yang telah dibuat oleh Hadi Awang yang mencabar dia balik untuk angkat sumpah lafaz talak tu.

Sebaliknya, Si Husam tu hanya sekadar mendiamkan diri dari memenuhi cabaran yang dia buat bagi menegakkan Kebenaran. Tup - tup hari ni, Si Husam tu muncul dengan cerita lain pulak.

Kata Si Husam, dia bersedia nak berdebat dengan Mustafa Ali berhubung semua dakwaan yang dibuat sebelum ini terhadap kepimpinan PAS Pusat termasuk cerita pasal nak bergabung dengan UMNO.
KOTA BHARU - Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Husam Musa bersetuju untuk berdebat secara terbuka dengan Pengarah Pilihan Raya Pusat, Datuk Mustafa Ali termasuk sesiapa sahaja dalam isu pertemuan Pas dan Umno.


Husam berkata, peluang berdebat dengan guru politik sehebat Mustafa ataupun Cikgu Pa itu adalah satu penghormatan kepada beliau.
Habis, apa jadi pada sumpah talak yang dia nak buat sebelum ini? Bila agakya Si Husam tu nak memenuhi cabaran yang telah dibuat? Atau, adakah dia sendiri TAKUT nak penuhi cabaran tersebut?

Rupanya, pemimpin Pakatan Haprak ni memang macam tu perangainya. Bila diorang dah buat cabaran, diorang TAKUT nak penuhi cabaran tersebut. Sebaliknya, diorang akan cari alasan lain untuk mengelakkan diri. Cakap je pandai diorang ni, tapi buatnya Tak Berani!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping