Jumaat, November 27, 2015

Baru dua tiga hari lepas kita dengar cerita kata dia nak kahwin. Pelakon Maria Farida, 45, selamat bernikah dengan seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Datuk Rahman pada petang Khamis.

Perkara tersebut didedahkan menerusi laman sosial Datin Seri Tiara Jacquelina yang turut hadir pada majlis pernikahan tersebut di Kuala Lumpur Golf & Country Club (KLGCC) di sini.

Malah Maria juga secara terbuka memuat-naikkan beberapa keping gambarnya bersama suami disekitar majlis pernikahan itu berlangsung didalam laman Instagram miliknya semalam. 

Desas - desus tentang majlis perkahwinan pelakon wanita tersebut tersebar sejak awal bulan lalu. Walaubagaimana, Maria enggan mengulas tentang perkara berkenaan kepada pihak media.

Pelakon drama Datin Ghairah itu sudah menjanda lebih 10 tahun dan mempunyai anak lelaki Mizan Ashley yang kini berusia 18 tahun hasil perkahwinan pertama. Turut hadir dalam majlis itu ialah aktres Fasha Sandha.
Categories:

1 ulasan:

  1. haha.. apa yg kau berangan ni baghal.. apa dia nak buat dia punya pasalla dah laki bini yg kau mlm td apa kau buat melancap ke.. hehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping