Jumaat, November 27, 2015

Wah!!! Bukan main lagi Si Nurul Izzah ni kata tuduhan yang dilempar terhadap dia sejak dua tiga hari ini 'Sangat Dahsyat' ek. Inilah masalahnya bila jadi pemimpin yang Tak Sedar Diri.

Walhal, semua orang tau yang kenyataan Si Nurul Izzah hanya dijadikan sebagai mekanisme untuk menjustifikasi tindakan saman yang diambil terhadap dua orang individu sebelum ini.

Kata Si Nurul Izzah, dia dah pun mintak maaf kepada rakyat Malaysia khususnya kepada keluarga serta rakyat di Negeri Sabah diatas penyebaran gambar dia dengan Puteri Kiram tu.

Tapi persoalannya, adakah permohonan maaf itu sudah cukup untuk menyembuh luka lama dikalangan keluarga mangsa pencerobohan Lahad Datu yang sengaja dibangkitkan oleh Si Nurul Izzah tu?

Yang lebih IRONIKnya, kenapa baru sekarang Si Nurul Izzah tu sedar bahawa tuduhan seperti itu 'Sangat Dahsyat' sedangkan selama hari ini, tindakan dia sendiri pun apa kurangnya?

Adakah Si Nurul Izzah tu lupa bahawa dia juga pernah menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional sewaktu Pilihan Raya Umum yang lepas demi untuk mengekalkan jawatan?

Pada masa tu, kenapa pulak Si Nurul Izzah tu tak terfikir bahawa tindakan yang dilakukan itu juga 'Sangat Dahsyat' dan mampu memburukkan reputasi calon Barisan Nasional tu dimasa akan datang?

Sebagai rekod, Si Nurul Izzah tu akhirnya terlepas dari sebarang tindakan setelah dia meminta maaf kerana menabur fitnah. Jadi, tak mustahil jika dua orang individu yang dia saman tu pun boleh buat benda yang sama. 

Tapi, nak ke Si Nurul Izzah tu terima permohonan maaf dari dua orang individu tersebut? Atau, adakah dia tetap akan meneruskan tindakan saman dan mengheret mereka ke mahkamah?

Apa yang jelas, alasan yang diberikan oleh Si Nurul Izzah tu hanya dilihat sekadar nak menutup kemaluan diri dia sendiri je demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi semata - mata.

Hakikatnya, Si Nurul Izzah tu memang terdesak nak merealisasikan kempen 'Air Mata Buaya' dia untuk membebaskan Si Peliwat tu dari penjara, sehingga sanggup bersekongkol dengan pihak yang mengaku bertanggungjawab menceroboh kedaulatan Negara!!! Itu je ceritanya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping