Rabu, November 18, 2015

Hahaha!!! Bila dah kena batang hidung sendiri, baru la puak - puak PKR ni nak meroyan tak tentu arah dan menuduh laman portal Malaysiakini tu dan tersalah lapor kenyataan yang dibuat.

Tapi yang herannya, kenapa bila Ahli Parlimen PKR tu menegur cara pemakaian 'Terlampau' yang digunakan oleh para atlet Malaysia mendapat respon 'Negatif' dari Si Wan Azizah tu?

Adakah Si Wan Azizah tu tak suka bila Ahli Parlimen tersebut membuat teguran sedemikian? Salah ke bila Ahli Parlimen tu buat teguran seperti itu untuk menjaga maruah seorang wanita?

Sebaliknya, Si Wan Azizah tu mendakwa teguran yang dibuat oleh Ahli Parlimen PKR tu hanya bersifat peribadi dan ianya tidak ada kaitan lansung dengan parti dibawah pimpinannya.

Walaubagaimana pun, teguran yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu tidak diendahkan oleh Ahli Parlimen PKR berkenaan yang menyifatkan Presiden PKR tu pulak yang 'Panas Punggung'.
"Betullah yang dia kata itu pandangan peribadi.. Saya tidak babitkan sesiapa, itu pandangan saya sebagai seorang Islam untuk menegur dan beri pandangan. Tapi yang terasa orang lain pulak", katanya kepada Antarapos.
Wan Azizah hari ini berkata kenyataan bekas panglima Tenteran Laut Diraja itu tidak adil dan menyindir Ahli Parlimen PKR tu terlalu "belayar di laut untuk jangka masa yang lama".

Semalam, Ahli Parlimen PKR itu dilaporkan memberitahu Parlimen, pemakaian atlet wanita pada program senaman awam itu disifatkan mengghairahkan dan boleh membawa kepada penzinaan.

Dalam pada itu, Ahli Parlimen PKR tu berkata kenyataan yang dibuat dalam sidang Dewan Rakyat pada Isnin sebelum ini telah disalah-ertikan oleh media, terutamanya laman portal Malaysiakini.
"Masalahnya sekarang lain yang saya cakap lain yang ditulis oleh Malaysiakini, itu yang jadi masalah. Saya cakap senang sahaja dengan Khairy Jamaluddin (Menteri Belia dan Sukan), saya ucap tahniah sebab berjaya anjurkan FitMalaysia yang mendapat sambutan, bagus cuma kita ada saham akhirat dan saham dunia," katanya lagi.
Kesimpulannya, laman portal Malaysiakini tu memang terbukti suka menyalah-laporkan kenyataan yang dibuat oleh orang lain dengan tujuan untuk mewujudkan provokasi. Bukannya diorang nak sebarkan Kebenaran sangat pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping