Khamis, November 19, 2015

Kata Macai PKR, "Ala itu pun diorang nak kecoh sangat ke? Setakat bergambar je dengan Anak Sultan Kiram tu. Takkan itu pun salah? Bukannya dia songlap RM 2.6 billion!!!"

Lebih kurang gitu la alasan yang mungkin diberikan oleh Macai - Macai Pakatan Haprak tu bila tengok gambar diatas. Asalkan isu tu ada kaitan dengan puak - puak dia, semuanya baik belaka.

Standard mentaliti dikalangan Macai - Macai PKR dan puak - puak Pakatan Haprak tu memang mudah sangat untuk diduga. Sebab mentaliti diorang sama taraf je dengan budak sekolah Tadika.

Cuba kalau pemimpin UMNO yang ambik gambar dengan anak orang yang mengaku mencerobohi Lahad Datu tu sebelum ini. Agaknya macam mana pulak penerimaan dikalangan mereka ye?

Jika sebelum ini, pemimpin dikalangan PKR tu sendiri mendakwa KONONnya pencerobohan Lahad Datu yang mengorbankan anggota keselamatan Malaysia tu sebagai satu 'Sandiwara'.

Dan ternyata, mereka yang bertanggungjawab terhadap serangan dan pencerobohan di kawasan Lahad Datu tu sebelum ini mengakui telah menerima arahan dari 'Sultan Kiram' sendiri.

Jadi, bagaimana pulak persepsi masyarakat bila gambar Si Nurul Izzah bersama dengan anak Sultan Kiram ni dilihat bersama berjuang untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu? Adakah 'serangan' selepas ini akan ditujukan untuk kebebasan Si Ketua Penipu tu pulak???
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Pengkhianat....

    BalasPadam
  2. Janji tinggal janji Tanduo.

    BalasPadam
  3. Ezzah sudah hilang idea....Habis modal...Kering air.....Asyik dok bawa gambar peliwat no1 Negara....

    BalasPadam
  4. Tu pokok Xmas kat belakang tu... awai nyer sambut Krismas

    BalasPadam
  5. kesian si izzah dok jaja cite bapak dia main lubang taik...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping