Khamis, November 26, 2015

Huh! Memang MEMALUKAN sungguh! Hari tu bukan main lagi dia sumpah seranah. Tapi hari ini, nampak gayanya macam dia dah buat 'Pusingan U' yang memang cukup memalukan.

Tinggal lagi, kita jangan pelik sangat la dengan perangai Haramjadah yang dipamerkan oleh Si Tokong DAPigs ni. Dia ni memang jenis manusia yang takde kemaluan. Tu pasal la dia boleh buat macam tu.

Kalau orang lain, dah tentu - tentu teruk kena 'belasah' bila dia keluarkan kenyataan yang dianggap 'Menghina' sebelum ini. Sampai tahap boleh buat orang 'Panas Telinga' dibuatnya.

Semuanya dek kerana PKR tak layan kehendak dan kerenah Si Tokong DAPigs tu untuk mengenakan sebarang tindakan terhadap 5 orang ADUN parti itu yang tidak menyokong Rejim DAPigs.

Sebaliknya mereka bertindak 'Berkecuali' apabila mengundi usul dari Barisan Nasional yang menolak cadangan untuk menambak laut yang dikemukakan oleh Rejim DAPigs tu sebelum ini.

Punya marah Si Tokong DAPigs tu sampai tahap dia anggap tindakan 5 orang ADUN PKR tu seolah - olah 'Menyokong UMNO'. Dalam erti kata lainnya, 5 orang ADUN tu turut dianggap sebagai Pengkhianat.

Tapi, dek kerana PKR menolak desakan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu, maka terpaksa la dia keluarkan kenyataan dan cuba meredakan keadaan daripada ianya terus berpanjangan.
GEORGE TOWN: Lima anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) PKR yang berkecuali sewaktu undian terhadap usul wakil rakyat Barisan Nasional (BN) dalam isu tebus guna tanah pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN)  Jumaat lepas tetap kekal sebagai ADUN kerajaan Pakatan Harapan..


Katanya, walaupun tindakan tidak bertanggungjawab itu menyebabkan terjejasnya keyakinan kerajaan negeri terhadap lima ADUN berkenaan, namun tugas mereka sebagai ADUN Pakatan Harapan berjalan seperti biasa bersama dengan peruntukan kerajaan di kawasan masing-masing.
Kalau kita lihat dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu seolah - olah macam dia 'Jilat' balik kenyataan yang dianggap sebagai satu Penghinaan oleh puak - puak PKR tu.

Mungkin Si Tokong DAPigs tu terpaksa buat kenyataan tersebut walaupun dalam hati dia 'berbulu' je tengok 'Pengkhianatan' yang dilakukan oleh 5 orang ADUN PKR tu dalam sidang DUN.

Tapi dek kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi sehingga menyebabkan ahli PKR pun makin bertambah menyampah dengan sikap 'Abang Besar' dia, terpaksa la Si Tokong DAPigs tu 'Jilat' sampai 'Licin'. Kalau tidak, jangan harap la dia nak keluarkan kenyataan tu!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. eh ada gak kelemahahan ge..bukan kerana cerdik aaa tapi bodoh sombong!
    .orang bodoh sombong ni suka di bodek2..he he mcm amanah tetap melakukanya ho ho... cam tu benang basah pun leh tegak!?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping