Isnin, November 30, 2015

Heh! Memang dah agak dah. Si Husam tu 'Kompang' je kuat masa kat atas pentas. Cakap je berapi - api sampai boleh terbakar dewan. Tapi bila dicabar, tau pulak dia Kecut Buah Kerandut.

Sebelum ni, bukan main lagi dia mempertikaikan mengenai kepimpinan parti. Habis semua benda dia bongkar diatas pentas ceramah dengan membuat tuduhan serta dakwaan yang bukan - bukan.

Bila orang mempersoalkan dakwaan yang dia buat, Si Husam tu kata dia berani bersumpah Lafaz Talak Isteri untuk membuktikan bahawa apa yang didakwa itu semuanya benar belaka.

Tapi bila orang cabar suruh dia angkat sumpah tu, mula la Si Husam ni menggelupor tak tentu arah dan mencari alasan untuk melarikan diri. Sekarang, dia setakat hantar 'Surat Cinta' je.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Si Husam tu kata isi kandungan 'Surat Cinta' tu berkaitan dengan Survival parti dan kaedah pengukuhan Rejim PAS Kelantan dimasa akan datang.
"Nota cinta saya itu hanya tentang survival parti, kekuatan kerajaan dan perpaduan ahli Pas.
"Pas menerima nota tersebut dan perjumpaan berjalan dengan mesra dan baik. Perbincangan berjalan secara dua hala dan saya ada memberikan sedikit penjelasan kepada mereka dan Dewan Harian memberikan pandangan mereka.
"Keseluruhannya saya sangat berpuas hati dan berterima kasih kepada Pas Pusat kerana menyediakan saluran ini untuk saya menyampaikan pandangan saya," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Pejabat Agung Pas di sini, hari ini.
Nah! Mana pulak perginya tuduhan dia terhadap Si Hadi Awang tu? Kenapa dia tak nak cerita pulak pasal tuduhan dan dakwaan yang dibuat selama hari ini terhadap Presiden PAS?

Bukan ke sebelum ini Si Husam tu paling lantang bercerita mengenai 'Pengkhianatan' yang dilakukan oleh Si Hadi Awang tu yang didakwa cuba untuk bersekongkol dengan UMNO?

Itu membuktikan bahawa Si Husam ni jenis pemimpin yang Hipokrit dan suka memberikan alasan. Jelas, tindakan dia mempertikaikan kepimpinan Hadi Awang sebelum ini hanya taktik untuk meraih perhatian dan mendapat Publisiti Murahan semata - mata!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping