Selasa, Disember 01, 2015

Akhirnya terbongkar sudah hubungan diantara Bekas Naib Ketua Bahagian Batu Kawan tu dengan Si Ketua Penipu tu. Tak heran la kenapa perangai dia dengan Si Ketua Penipu tu hampir sama.

Rupanya diorang ni memang mempunyai hubungan genetik Haramjadah yang suka menghuru-harakan Negara dengan membuat dakwaan yang bukan - bukan untuk mengelirukan rakyat.

Sebelum ini, kita ada jugak dengar cerita yang mengatakan Si Khairuddin ni seorang 'Metroseksual'. Tu sebab dia 'Lembut' sikit. Tapi sejauh mana kebenaran cerita tu tak pasti la pulak.

Tapi sekiranya betul khabar angin tu, maka tak pelik la kenapa Si Khairuddin tu tetiba je nak buat desakan kepada pihak Kerajaan agar membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara.

Si Khairuddin tu memberikan alasan, perkara itu perlu dilakukan bagi membenarkan Si Ketua Penipu tu memainkan peranannya sebagai Ketua Pembangkang yang efektif didalam Parlimen.
Biar landskap politik tanahair kita bertambah warna warni. Apa yang harus kita gusarkan sekiranya mentadbir negara ini secara amanah?!” katanya.
Heh! Memang betul la kalau Si Ketua Penipu tu dibebaskan, senario Politik hari ini akan tambah 'Berwarna - Warni'. Tapi Si Khairuddin tu tak sedar ke kenapa Si Ketua Penipu tu disumbat ke penjara?

Takkan la Si Khairuddin tu tak tau yang 'Sepupu' dia tu disumbatkan ke dalam penjara kerana MELIWAT bekas pembantu peribadi dia sendiri dan dibuktikan didalam mahkamah.

Dan persoalannya, adakah dek kerana hanya semata - mata kita nak melihat senario Politik di Malaysia ni kembali berwarna - warni, maka kita sanggup membebaskan seorang Peliwat seperti Si Ketua Penipu tu? Mau jahanam pulak Negara dibuatnya!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. kawin dah lama tapi xde pun umi aida pregnant. atau encik suami ni SUKA JANTAN ? hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni politik la..pki otak..bkn jaga kote org...macai otak cm bapak macai...

      Padam
  2. SH, anda tidak sembayangkah?. Cara penyampaian anda menunjukan anda tidak sembayang,Sabuah hadist Rasullalah mengatakan"sasaorang yang keluar dari sembayang tetapi masih melakukan kemungkaran,maka orang itu belum sembayang lagi".Ingat-ingatlah sikit dalam pembicaran kita,walaupun dipihak mana kita berdiri.

    BalasPadam
  3. Penulis blog penah kena liwat dgn 'Peliwat' tu ke?? xkot...sbb otak penulis ade kt tmpt nk kna liwat tu...Dasar Macai!!!

    BalasPadam
  4. anwar di penjara kerana meliwat, mahkamah cukup bukti untuk menjatuhkan hokum, loyar karpal pun tahu ada masuk itu barang, jadi liwat telah berlaku. mahkamah pegang pada fakta dan hujah yang menjurus kepada kesalahan, apahal yang di atas nak minta bebas anwar untuk warna warni entah apa apa...dah cukup huru hara yang anwar buat di Malaysia ni, sekarang anak bini dia pulak nak huru harakan Negara,..apa lagi..fikir dgn kepala otak bukan kepala lutut..

    BalasPadam
  5. NASIB...Dapat suami dah bankrap....Tu...La...dok gila pangkat Datuk....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping