Jumaat, November 13, 2015

Aduhai!!! Kenapa la diorang ni kejam sangat ek? Sampai hati diorang layan Si Nurul Izzah tu sedemikian rupa? Tak kesian ke diorang tengok Si Nurul Izzah tu berterusan hidup merana?

Dah la dia ceraikan suami dia sebelum ini, bapak pulak disumbat masuk dalam penjara. Kurang kasih sayang Si Nurul Izzah tu dibuatnya. Pun diorang masih lagi nak buat dia hilang kemaluan?

Si Nurul Izzah tu mendakwa KONONnya Si Ketua Penipu tu hidup dalam keadaan yang tidak selesa di penjara dan memerlukan rawatan perubatan serta menjalani pembedahan diluar Negara.


Tapi, dakwaan itu telah dijawab oleh Timbalan Perdana Menteri apabila menjelaskan kepada pemimpin Kerajaan Britain mengenai keadaan rawatan perubatan Si Ketua Penipu tu.


Kali ini, ada sumber dari Kementerian Kesihatan pulak tampil dan memberikan gambaran bagaimana kehidupan Si Ketua Penipu tu sepanjang dia bergelar banduan di penjara Sungai Buloh.

Dari pendedahan yang dibuat, Si Ketua Penipu tu hidup dengan selesa, bukannya separuh mati duduk dalam penjara tu. Sedangkan korang kat rumah pun tak tido atas katil bernilai RM 5 RIBU!!!
PUTRAJAYA – Di satu sudut, terletak sebuah katil hospital bernilai RM5,000, dan di sudut yang lain terdapat pancuran mandi air panas dan sejuk, yang dilitupi langsir untuk memastikan privasi selain menutupi tandas duduk. Sebuah kipas dinding pula menghadap ke sebuah meja tulis.

Inilah sel Datuk Seri Anwar Ibrahim di Penjara Sungai Buloh, dan beliau tidak dikurung di dalamnya. Beliau dibenarkan bergerak bebas di koridor sepanjang 50 meter. Dan di luarnya pula, terletak kawasan yang boleh dikunjungi Anwar pada waktu petang.
Nah!!! Tidakkah pendedahan itu membuktikan bahawa tindakan Si Nurul Izzah tu cuba menjaja 'Air Mata Buaya' untuk meraih sokongan Simpati Murahan sebelum ini tidak berasas? Setakat nak main 'Politik Longkang' dan mengelirukan rakyat je kerjanya, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping