Ahad, November 29, 2015

Inilah bagusnya perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni. Diorang ni apa benda pun sudah pasti akan mempergunakan orang lain demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri.

Dan kebiasaannya, rakyat jugak yang menjadi mangsa pencabulan diorang. Rakyat jugak yang terpaksa menanggung beban. Padahal, semua tu hanya untuk kepentingan diri diorang sendiri je.

Suami yang GAGAL mengawal keghairahan nafsu, rakyat jugak yang terpaksa tanggung. Suami yang MELIWAT bekas pembantu peribadi, rakyat jugak yang dibebankan. Sekarang anak pulak.

Dek kerana Si Nurul Izzah tu sendiri yang tak tau nak menjaga kemaluan diri dia sendiri, rakyat jugak yang dijadikan mangsa. Rakyat jugak yang dipergunakan untuk kepentingan diri mereka.

Persoalannya, yang Si Nurul Izzah tu GATAL sangat pegi berjumpa dan bergambar bersama Puteri Kiram tu dengan niat nak menjaja kempen 'Air Mata Buaya' dia Siapa Suruh???

Dah sekarang ni, Si Wan Azizah tu terpaksa menggelupor nak menghasut pemimpin - pemimpin Barisan Nasional dari Sabah dan Sarawak menjadi 'Pengkhianat' macam diorang.

Alasan yang diberikan oleh Si Wan Azizah, semua tu perlu dibuat bagi memperjuangkan hak rakyat. Kan, dah tak pasal - pasal je rakyat jugak yang dijadikan sebagai "Mangsa Politik" dia?
"Janganlah lepaskan peluang untuk menjuarakan hasrat rakyat dengan benar dan peluang membangunkan potensi terpendam mampu menjadi kenyataan jika 47 Anggota Parlimen Sabah dan Sarawak keluar BN dan tubuhkan satu gagasan baharu," katanya ketika menyampaikan ucapan dasar Presiden PKR pada Kongres Nasional Tahunan Ke-11 parti itu, di sini Sabtu.
Walhal, Si Wan Azizah tu sebenarnya nak memperjuangkan nasib malang anak dia yang sebelum ini di-HARAM-kan dari memasuki Negeri Sabah. Itu je tujuan Si Wan Azizah tu.

Tapi, dek kerana dia nak menghalalkan cara, maka terpaksa la dia bagi alasan KONONnya dia buat semua tu untuk rakyat sedangkan HAKIKATnya, SI Wan Azizah tu setakat nak menjaga kepentingan Politik Peribadi keluarga dia je. Bukannya untuk rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. baik pi main guli je la nenek jijah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping