Jumaat, November 20, 2015

Heh! Inilah bahananya bila suka sangat bergaul dengan puak - puak Kafir Harbi. Hakikatnya, PAS perlu terima keputusan ini sebagai satu khifarah diatas tindakan mereka sebelum ini.

Tak kira la sama ada PAS anggap mereka sebagai 'Pembangkang Rasmi' atau 'Tidak Rasmi' di Pulau Pinang tu. Pokok pangkalnya, parti itu telah dimalukan oleh puak - puak Rejim DAPigs.

PAS mengisytiharkan parti itu sebagai 'pembangkang tidak rasmi' di Pulau Pinang dan menggesa kerajaan negeri menumpukan perhatian kepada kebajikan rakyat, bukannya politik.
"Kami pembangkang yang matang, kami adalah pembangkang kepada bekas rakan kami. Sudah tentu, Umno masih pembangkang dan kami juga menentang Umno, sebab itu saya katakan kami pembangkang tidak rasmi," Datuk Takiyuddin Hassan kepada pemberita di Parlimen, Khamis.
Setiausaha Agung PAS itu berkata, PAS telah menjangkakan pemecatan 300 ahlinya yang memegang jawatan dalam Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Komuniti Pulau Pinang (JKKK).
"Ia adalah sesuatu yang kita dijangka memandangkan hubungan tegang kita dengan mereka. Sebelum ini kita telah meminta ahli-ahli kita untuk menjalankan tugas mereka seperti biasa dan hari ini kita mendapati mereka telah dibuang kerja. Kami menerimanya dan walaupun apa yang telah berlaku kita akan terus berkhidmat kepada rakyat apabila diperlukan, "katanya.
Takiyuddin juga berkata, PAS di Pulau Pinang akan terus melakukan apa yang diperlukan bagi mendapatkan wang dan membantu rakyat serta tidak bergantung harap kepada Rejim DAPigs.
"Perlu juga difahami bahawa terdapat 1,083 ahli JKKK di Pulau Pinang. Selepas apa yang berlaku ini masih terdapat hampir 800  lagi daripada mereka. Kita bimbang tentang beberapa kawasan yang tidak mendapat perkhidmatan yang diperlukan tetapi kita akan menyelesaikannya," katanya.
Pada Rabu, Rejim DAPigs yang dipimpin oleh Lim Guan Eng dan Timbalannya, Mohd Rashid Hasnon dari PKR telah mengumumkan pemecatan 300 orang ahli JKKK di Pulau Pinang.

Katanya pemecatan itu telah dibuat pada bulan Oktober dan mereka yang disingkirkan sudah pun digantikan dengan orang-orang yang menyokong penuh Rejim Pakatan yang diketuai oleh DAPigs.

Kesimpulannya, kini PAS bukan sahaja sekadar 'Merempat' di Pulau Pinang. Malah mereka juga dah jadi 'Haramjadah' di Negeri tersebut. Itu baru DAPigs dapat kuasai satu Negeri. Kalau diorang memerintah Negara kelak, mau orang Melayu di Malaysia ni terima nasib yang sama!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Suruhlah PAS-piss-pussy tu bust solat hajat KO kan lagi siapa2 yg depa nak....kan aku dah cakap dulu yg KO tu nanti PAS-piss-pussy jugak....tergolek dog parti ni dikerjakan dek DAPpigs tu...padan muka depa....marah sangat kat UMNO/BN...last2 yg 'liwat' depa kawan baik sepolitik depa jugak....amacam...tak nak buat solat hajat lagi ke?????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping