Rabu, November 25, 2015

Cukup hangat dengan gosip yang mengatakan beliau merampas suami kawan baiknya sendiri iaitu Datin Karen Rahman serta kes bayaran tertunggak ketika menjadi duta kepada produk kecantikan milik Karen, Maria Farida nampaknya tidak akan membiarkan kontroversi berkenaan menghalang beliau untuk mengecapi kebahagiaan.

Menerusi portal Utusan Online, khabarnya Maria kini sedang sibuk meguruskan majlis perkahwinan beliau bersama seorang lelaki berpangkat Datuk yang bakal berlangsung beberapa hari lagi.

Maria dikatakan sudah hadir ke mahkamah baru - baru ini, untuk urusan perkahwinannya itu dan membuat permohonan untuk keizinan berkahwin menggunakan wali hakim.

Lelaki tersebut sebenarnya kawan baik Maria sendiri dan mempunyai anak-anak hasil hubungan terdahulu. Walaubagaimanapun, ia tidak menjadi masalah buat Maria kerana beliau mempunyai hubungan yang agak baik bersama anak-anak bakal suaminya itu.

Malah, kedua - dua belah keluarga juga katanya sudah merestui hubungan diantara mereka berdua. Wah, cepat juga Maria Farida membuat keputusan untuk berkahwin bukan? 

Mungkin juga sudah jodoh antara mereka, tetapi siapa agaknya Datuk yang menjadi pilihan hati Maria? Bertuah sungguh lelaki tersebut dapat Maria yang masih lagi cantik walaupun sudah agak berusia.

Tapi dalam masa yang sama, sudah pasti ada juga lelaki - lelaki diluar sana yang akan menangis bila mendengar cerita pasal Maria ni sebab tak dapat peluang nak mendekati dia. Hehehe...

PS: Bila gamaknya Mak Janda yang menang Pilihan Raya dengan menabur fitnah tu nak tamatkan zaman janda dia pulak ek? Takkan asyik nak ke hulu ke hilir bawak "Kekasih Gelap" dia je kerjanya!!! Kantoi esok, NAYA wooo!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Mak Janda tu peduli apa....dah spesis LGBT...Liberal....atas, bawah, kiri, kanan, depan, belakang semua okay....bila rasa dah banyak dosa nanti bolah pi jumpa paderi mintak tolong hapuskan dosa....Liberal lah kata kan.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping