Isnin, November 23, 2015

Kesombongan dan keangkuhan Si Tokong DAPigs ni nampak gayanya semakin menyerlah. Nak pulak sejak DAPigs berjaya menyingkirkan PAS dari Pakatan Haprak tu baru - baru ini.

Jadi, puak - puak DAPigs tu menjadi semakin sombong dan bongkak kerana menganggap diri mereka sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan dimana semua orang kena 'Kow-Tow' pada kehendak mereka.

Tindakan yang dilakukan oleh Si Guan Eng yang menuduh lima wakil rakyat PKR 'bersama Umno' menunjukkan berlakunya keretakan hubungan antara DAPigs dan PKR di Pulau Pinang.

Ketua Pemuda MCA, Senator Chong Sin Woon berkata, keretakan ini berlaku kerana lima wakil rakyat tersebut bertindak berkecuali ‎daripada mengundi usul tebus guna tanah di Pulau Pinang.
"Kita nampak sangat keretakan dan perpecahan di pakatan selepas pergaduhan di antara  DAP dan PAS. Sekarang PKR juga menunjukkan ketidakpuasan hati mereka," katanya sewaktu ditemui pemberita di Parlimen, hari ini.
Mengulas lanjut, Sin Woon juga turt menjelaskan bahawa Guan Eng kini dilihat semakin angkuh dan langsung tidak boleh menerima sebarang komen dan kritikan dari sesiapa pun.
"Sudah ada di depan mata kita bagaimana keangkuhan Guan Eng dan menjadikan dia seorang yang tidak boleh menerima sebarang komen termasuk di Pulau Pinang," katanya lagi.
Sebelum ini, Pemuda PKR Pulau Pinang mendesak Guan Eng menarik balik dan memohon maaf secara terbuka atas keterlanjuran membuat tuduhan melulu terhadap lima wakil rakyat PKR berikutan isu usul tambakan laut.

Ia ekoran tindakan lima wakil PKR tidak mengundi di dalam usul isu tebus guna tanah seluas lebih 2,600 hektar sewaktu dalam sidang Dewan Undangan Negeri yang diadakan baru - baru ini.
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Sifat sombong Najib pulak macamana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. So bong Najib menjatuhkan Nilai ringgit, sombong guan eng meruntuh Islam dan Melayu, serta memperbodohkan Melayu untuk terus menyokongnya.

      Padam
    2. Setakat ini tak ada pula Najib mengata apa-apa kepada Mahathir, katalah apa yang nak kamu kata... sebelum isu dibahaskan adakan perbincangan dulu sesama AP.

      Padam
  2. Tanpa nama lagi sombong dan bodoh maxima

    BalasPadam
  3. Betul-betul Tanpa nama 5:25ptg bodoh sombong bertingkat2.

    BalasPadam
  4. Sombong guan eng sebab dia bos Alvin tan, itu pun tak faham ke melayu dap..

    BalasPadam
  5. Jilatlah bontot Lim Guan Eng yang tak basuh tu. Melayu tak sedar diri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping