Isnin, November 23, 2015

Aduhai!!! Kesian betul tengok Si Nurul Izzah ni. Kenapa dia seringkali dikelilingi oleh mereka yang hanya setakat berfikir dengan Kepala Lutut dan suka memberikan alasan bertaraf Longkang?

Mungkin inilah contoh yang paling tepat bila kita kata; 'Kalau nak bijak, berkawan la dengan orang pandai. Kalau berkawan dengan orang bodoh, kita pun jadi bodoh juga'.

Jadi tak heran la kenapa Si Nurul Izzah tu dikelilingi oleh mereka yang mempunyai mentaliti yang mampu mengalahkan budak - budak sekolah tadika bila cuba nak membela dia.

Jika sebelum ini, Si Tipah Koyak tu tampil dengan alasan Longkang, menyamakan perjumpaan Si Nurul Izzah tu dan Puteri Kiram tu dengan pertemuan Datuk Seri Najib dengan Presiden Israel.
Mungkin Si Tipah Koyak tu terlalu banyak sangat minum Ketum sampai tahap dia tak boleh nak membezakan diantara 'perjumpaan' dan 'pertembungan'. Benda semudah itu pun dia tak boleh nak bezakan.

Kali ini, tampil Si Anak DAPigs ni pulak bagi alasan yang sama sekaligus membuktikan yang puak - puak Pakatan Haprak ni semuanya memang suka berfikir menggunakan Kepala Lutut belaka.
"Saya nampak seperti biasa, ia satu tindakan yang 'double standard' di mana saya rasa ada juga gambar Datuk Seri Najib dengan orang-orang tertentu tapi kenapa YB Izzah kena, Datuk Seri Najib tidak?," katanya kepada Sinar Online ketika ditemui pada Kongres Kebangsaan Dapsy 2015, di sini, hari ini.
Hakikatnya, pertembungan diantara Perdana Menteri dan Presiden Israel tu berlaku macam kita nak tunggu bas. Kita nak ke Johor, manakala seorang lagi penumpang nak menghala ke Perlis.

Kebetulan kita tunggu di perhentian bas yang sama. Itu dinamakan 'Pertembungan' yang tidak dirancang oleh sesiapa. Tapi, lain pulak dengan situasi Si Nurul Izzah dan Puteri Kiram tu.

Perjumpaan mereka memang sudah diatur dan dijadualkan bagi satu tujuan, "Membebaskan Si Ketua Penipu" tu dari hukuman penjara kerana meliwar bekas pembantu peribadi dia. 

Perkara itu telah dijelaskan oleh pelbagai pihak dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri. Maka, perjumpaan diantara Si Nurul Izzah dan Jacel Kiram tu telah dirancang awal - awal.

Takkan itupun masih ada lagi pihak yang nak menggunakan alasan Longkabg sebagai mekanisme untuk menjustifikasikan tindakan Si Nurul Izzah tu? Adakah mereka semua ni Terlalu BODOH?

Kalau ye pun diorang ni dah takde alasan lain bagi 'Menegakkan Benang Basah' Si Nurul Izzah tu, jangan sampai diorang anggap seluruh rakyat Malaysia ni pun sama BODOH macam diorang!!! Rakyat Malaysia ni bukannya macam Pencacai Pakatan Haprak tu!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kualiti pembangkang Malaysia sungguh low class dan menjemukan..cuba memperbodohkan majoriti rakyat dengan tuduhan2 tidak berasas, fitnah, fakta palsu dan macam2 cara lagi..dari awal pru13 hingga saat ini itu lah kerja mereka dan akan berterusan selagi mereka fikir rakyat ramai mempercayai apa yang mereka reka..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping