Isnin, November 30, 2015

Huh! Tak habis - habis lagi Si Rafizi ni nak bagi alasan hanya semata - mata untuk menutup kemaluan diri dia sendiri. Dah GAGAL macam ni pun dia masih lagi cuba nak menipu diri dia secara terbuka.

Memalukan Sungguh!!! Ternyata apa yang diluahkan oleh Si Rafizi tu sebenarnya hanya alasan untuk menjustifikasikan keadaan bagi meraih Simpati Murahan. Alasan Tetap Alasan.

Namun, kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi tu juga boleh dilihat seolah - olah dia memperlekehkan usaha yang telah cuba dilakukan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Si Rafizi kata, keGAGALan mereka mendapatkan petisyen seramai SEJUTA orang untuk membebaskan Si Ketua Penipu itu sebelum ini tidak wajar untuk dijadikan sebagai satu isu besar.
"Kita kena imbangkan  isu antara pembebasan Datuk Seri Anwar dan kempen lain seperti 1MDB, Najib, GST, PRK Permatang Pauh dan sebagainya. 
Kerana benda ini jadi sensitif, kalau kita 'push' seratus peratus untuk dapatkan tandatangan satu juta, nanti kami dituduh mengetepikan rakyat dan hanya mengutamakan Anwar sahaja, oleh itu kami bahagi sama rata," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Kongres Nasional PKR ke-11 di IDCC Shah Alam hari ini.
Kalau kita lihat dari satu sudut, Si Rafizi tu cuba memberikan gambaran bahawa kempen 'Air Mata Buaya' yang dilakukan oleh keluarga Si Ketua Penipu tu hanya sekadar sia - sia belaka.

Kiranya, tak berbaloi diorang menangis, merintih dan meroyan macam orang hilang akal diatas jalanraya tetapi masih GAGAL untuk meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat.

Tapi hakikatnya, kenyataan Si Rafizi itu juga boleh dilihat sebagai satu alasan yang Retorik dan tidak berpijak dibumi yang nyata. Si Rafizi tu GAGAL untuk melihat apa yang ada didepan mata dia.

Sepatutnya Si Rafizi tu perlu sedar, keGAGALan usaha untuk mendapat sokongan SEJUTA orang itu bukan disebabkan kekurangan kempen. Sebaliknya, ia manifestasi rakyat terhadap Si Ketua Penipu tu.

Rakyat dah muak dengan lakonan yang dihidangkan. Dan ianya juga membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu dah Tak Popular dan Tak Relevan dalam Politik hari ini!!! Lagi pun, takkan pulak ada sejuta rakyat di Malaysia ni yang nak sokong seorang PELIWAT!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping