Isnin, November 30, 2015

Al-Fatihah. Sesungguhnya setiap yang hidup itu pasti akan mati. Walaupun tak sempat nak diluahkan sebelum ini, tapi kita tetap menghargai sumbangan yang diberikan oleh Allahyarham.

Dalam keadaan kita hari - hari menghadapi senario semasa yang agak tegang dengan pelbagai jenis masalah yang dicipta oleh manusia, kelibat Allahyarham sentiasa menghiburkan.

Setidak - tidaknya, Allahyarham membuatkan kita terlupa sejenak perihal kehidupan seharian yang agak 'Hectic' dan penuh dengan tekanan. Itulah jasa yang ditinggalkan oleh Allahyarham.

Terima kasih diucapkan kepada Allahyarham kerana menghiburkan kami. Takziah diucapkan kepada pihak keluarga. Dan sama - sama kita doakan semoga ruh Allahyarham ditempatkan dikalangan orang - orang yang beriman serta dicucuri rahmat dari Allah S.W.T. Al-Fatihah.
PETALING JAYA: Pelawak Yus Jambu atau nama sebenarnya Yussry Edoo, 39, meninggal dunia akibat sesak nafas di Hospital Selayang kira-kira pukul 12.30 pagi Isnin.

Pelawak Tauke atau nama sebenarnya Zamatul Amri Zakaria, 39, memberitahu berita tersebut menerusi laman sosial Facebooknya.

"Minta kawan-kawan sedekahkan Al Fatihah kepada arwah," tulisnya.

Sementara itu, Afdlin yang dihubungi memberitahu berita tersebut disampaikan oleh salah seorang rakannya iaitu pelakon Angeline Tan.

"Saya tidak tahu terperinci tentang itu, namun berita itu disampaikan oleh salah seorang rakan iaitu pelakon Angeline Tan. Katanya, mereka baru pulang dari Konsert Raja Band di Dataran Merdeka dan dalam perjalanan pulang arwah sesak nafas. Jenazahnya masih berada di Hospital Selayang," ujarnya kepada mStar Online.
Categories:

1 ulasan:

  1. Muda lagi ,kalau rasa tak sihat cuba ubah gaya hidup tempat tinggal, home stay tepi sungai tepi laut,atas bukit 2 tiga bulan lihat ada perbezaan tak. Kemunkinan alat elektonik,otomotif minyak wangi alcohol ubat nyamok , baju seluar ketat dll

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping