Selasa, November 24, 2015

Huh! Nampak gayanya Si Tian Chuak ni masih lagi tak serik memalukan diri dia sendiri secara terbuka dalam insiden pertemuan diantara Si Nurul Izzah tu dengan Puteri Kiram tu baru - baru ini.

Jika sebelum ini, Si Tian Chuak tu tampil dengan memberikan alasan yang hanya bertaraf Longkang demi untuk menutup kemaluan Nurul Izzah yang sudah terdedah kepada umum sebelum ini.


Dalam satu kenyataan yang dibuat, Si Tian Chuak tu cuba menafikan bahawa Si Nurul Izzah tu ada berjumpa dengan Puteri Kiram tu. Sebaliknya, kata Si Tian Chuak, mereka hanya sekadar bergambar.

Tapi dalam kenyataan yang disiarkan melalui laman media The Star semalam, Si Tian Chuak tu seolah - olah membuat 'Pusingan U' apabila dia mengakui berjumpa dengan Puteri Sulu tu.

Tinggal lagi, alasan yang diberikan oleh Si Tian Chuak sekali lagi dilihat cuba nak membodohkan rakyat Malaysia dengan mendakwa KONONnya dia 'Tak Kenal' dengan Puteri Sulu tu.

Hah! Kan nampak sangat alasan Si Tian Chuak tu hanya sekadar nak menutup kemaluan dia yang dah terdedah sebelum ini.

Persoalannya, BODOH sangat ke Si Tian Chuak tu sampai tahap dia tak kenal siapa Si Jacel Kiram tu dan bagaimana rupa dia sedangkan sebelum ini gambar dia bertaburan dilaman media sosial?

Hakikatnya, Si Tian Chuak tu dah mula terperangkap dalam jerat yang dia sendiri pasang. Bila dah KANTOI, mula la dia bagi alasan yang bukan - bukan demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Tapi jangan la dia anggap rakyat Malaysia ni BODOH sangat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Puak haramjadah pkr ni kalau menipu pandai sgt guna bahasa melayu

    BalasPadam
  2. Tian celaka hanya boleh bodohkan puak2 kau..rakyat malaysia ramai terpelajar bukan duduk dalam hutan..orang politik macam kau ni sangat rendah nilainya..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping