Selasa, November 24, 2015

Berniat nak raih simpati dan perhatian dari kalangan pewakilan sayap muda DAPigs sebelum ini nampak gayanya lansung tidak memberikan sebarang manfaat buat Si Gundik Kit Siang ni.

Biarpun sebelum ini dia duduk dibawah ketiak Si Apek Kit Siang, tetapi jelas, ianya tidak mampu untuk memberikan sebarang kesan dikalangan ahli - ahli DAPigs itu terhadap Si Dyana tu.

Sebaliknya, Si Gundik Kit Siang tu terpaksa bertungkus lumus mencari 'Publisiti Murahan' dengan menyebarkan pembohongan sebelum ini, termasuk memalukan dirinya sendiri.

Tapi bak kata orang, kalau dah puak - puak DAPigs tu semuanya terdiri dari kalangan mereka yang RASIS dan kuat fahaman perkauman mereka, apa yang dia buat pun tak mendatangkan faedah.

Niat nak memberikan gambaran KONONnya dia menjadi 'Mangsa Politik' pihak lawan tidak mampu untuk mengaburi mata ahli - ahli DAPigs yang kekal RASIS terhadap orang Melayu.

Perkara itu jelas terbukti apabila nama Si Gundik Kit Siang itu disenaraikan sebagai salah seorang yang tidak perlu diberikan sebarang undi dalam pemilihan Sayap Muda DAPigs baru - baru ini.

Maka disebabkan itulah Si Gundik Kit Siang tu tetap dilihat sebagai calon yang 'Tak Layak' untuk pegang sebarang jawatan dalam parti walaupun nama dia sering menjadi sebut - sebutan.

Apa yang jelas, tindakan memboikot Si Gundik Kit Siang itu membuktikan bahawa DAPigs tetap kekal menjadi sebuah wadah perjuangan puak - puak Chauvanist yang bersifat Perkauman. Orang Melayu yang jadi ahli DAPigs tu hanya sekadar Pencacai dan Barua je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dap boleh menang kerusi waima diletakkan kayu keras sebagai calon. Meskipun begitu depa taklah sebodoh itu untuk memilih dan meletakkan kayu rapuh sebagai calon.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping