Sabtu, November 28, 2015

Sebelum ini, media hiburan pernah kecoh bila isu Emma Maembong disangka hamil kerana beli alat ujian kehamilan untuk kakaknya Yaya Maembong.. Kalau ikutkan perkara ini dah berlaku 5 bulan yang lalu..

Entah macam mana baru minggu ini kisah itu timbul semula.. Disebabkan itu banyak pihak dah memberi tanggapan negatif pada Emma.. Ramai yang mempersoalankan alat ujian kehamilan yang dibeli Emma..

Antara soalan yang sering diajukan ialah ‘Kakak dah mengandung 5 bulan, baru sekarang nak beli alat ujian kehamilan ke? Beli untuk diri sendiri sebenarnya tu’..

Disebabkan itu, keluarga Emma akan mengambil tindakan undang-undang terhadap penulis yang membuat laporan berkenaan.. Maklumlah perkara macam ini dah melibatkan maruah Emma dan keluarganya..
“Memang ikutkan ini berkaitan maruah. Saya memang kecewa. Malah keluarga saya juga marah. Keluarga mahu mengambil tindakan undang-undang dalam soal ini memandangkan mereka mahu nama saya dibersihkan, tetapi buat masa sekarang saya serahkan kepada keluarga sahaja”
“Membayangkan saya sendiri kenal pihak yang menulis kisah ini, memang saya tidak sampai hati,” katanya..
Ala relek la Emma, baru kena sikit ja ni.. Miss A harap Emma dan keluarga dapat bersabar.. Artis lain kena fitnah lagi teruk sampai didakwa sudah meninggal dunia.. Macam dok minta ja artis-artis tu mati cepat tau.. Asam garam menjadi artis, macam-macam la kena hadap..
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping