Rabu, November 25, 2015

Heh! Pelikkan? Takkan setakat 'ITU' je rayuan yang dibuat oleh Si Wan Azizah ni bila ditanya mengenai kontroversi hangat yang kini sedang menyelubungi anak kesayangan dia tu?

Takkan Si Wan Azizah tu hanya setakat tau nak membuat rayuan kepada rakyat Malaysia ni agar tidak menyalahkan Si Nurul Izzah tu kerana bergambar dengan Puteri Kiram sebelum ini?

Kalau kita baca dari kenyataan yang dibuat, nampak sangat seolah - olah Si Wan Azizah tu tidak berasa kesal lansung dengan kontroversi hangat yang melanda Si Nurul Izzah tu pada ketika ini.

Malah alasan yang diberikan juga hanya sekadar bersikap 'Acuh Tak Acuh' je terhadap isu yang jelas menyentuh sensitiviti dikalangan rakyat Malaysia. Macam dia buat isu tu 'Terlalu Remeh'.

Kata Si Wan Azizah, tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu telah diatur oleh wakil pemimpin di Filipina. Bahkan sewaktu bergambar pun, Si Nurul Izzah tu dipanggil oleh hos.
KUALA LUMPUR - Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar tidak patut dipersalahkan kerana bertemu dengan anak ketua penceroboh Sulu, Jacel H Kiram. 
Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail berkata, pertemuan yang melibatkan anaknya itu diatur oleh wakil pemimpin di Filipina. 
Ia sesuatu dipanggil oleh hos, bukan Izzah yang panggil (berjumpa),” katanya ketika ditemui di lobi Parlimen.
Kalau kita baca dari satu sudut, nampak sangat alasan yang diberikan oleh Si Wan Azizah ni terlalu dangkal dan hanya sekadar nak memperbodohkan rakyat Malaysia seperti yang dilakukan oleh pemimpin PKR lain.

Sama ada pertemuan itu diaturkan oleh sesiapa sekali pun, tetapi agendanya tetap untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu sendiri. Bukannya untuk rakyat Malaysia.

Maka, dari satu sudut, ianya jelas membuktikan bahawa puak - puak PKR tu sanggup lakukan apa sahaja demi untuk meraih sokongan Simpati Murahan bagi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Termasuk bersekongkol dengan Musuh Negara!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping