Rabu, November 25, 2015

Haduh!!! Kalau Si Rafizi tu baca laporan media seperti dibawah ni, gerenti dia akan semakin hilang akal dan sakit otak. Orang yang kuat tabut FITNAH ni memang jenis 'Sakit Otak' belaka.

Nak pulak bila Si Ahli Parlimen Pondan tu ada kes berkaitan Akta Bafia di mahkamah yang masih lagi menunggu untuk dibicarakan ekoran tindakan dia mendedahkan kes NFCorp tu sebelum ini.

Jadi, tak mustahil sekiranya Si Rafizi tu akan meroyan bila tau Pengerusi NFCorp tu sanggup menerima permohonan maaf Shamsulbahrin yang telah menabur fitnah terhadap dirinya. Jangan nanti Si Rafizi tu pun ikut jejak langkah yang sama dan mintak maaf sudah la!!!
KUALA LUMPUR – Kes saman fitnah difailkan Pengerusi Eksekutif National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp) Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail terhadap bekas perunding syarikat itu Shamsubahrin Ismail selesai, selepas Shamsubahrin memohon maaf secara terbuka di Mahkamah Tinggi hari ini.

Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Mohd Zaki Abdul Wahab merekodkan penyelesaian kes itu dan membatalkan writ saman dan pernyataan tuntutan difailkan Mohamad Salleh pada 3 Julai lepas, tanpa kos.

Shamsubahrin selaku defendan ketika membacakan kenyataan maaf itu berkata, “Sebagai tanda muhibah dan untuk mengetepikan perselisihan yang pernah berlaku antara kita, saya, Shamsubahrin Ismail memohon maaf dan menyesali akan perbuatan yang telah mencemarkan reputasi Mohamad Salleh yang mungkin telah mengaibkan, memberi tekanan dan ketidakselesaan kepada beliau akibat posting dalam laman Facebook saya seperti dirujuk dalam pernyataan tuntutan.

“Saya berjanji untuk tidak mengulangi kenyataan atau kenyataan serupa membabitkan Mohamad Salleh, isterinya, tiga anaknya dan NFCorp, National Meat and Livestock Sdn Bhd dan Real Food Company Sdn Bhd”.

Selepas itu, Mohamad Salleh memaafkan Shamsubahrin dan turut memohon maaf kepada Shamsubahrin serta memaklumkan bahawa beliau tidak pernah membuat sebarang laporan polis menuduh defendan menipunya.


“Justeru, saya menyatakan perkara ini telah berakhir dan selesai. Saya membuat perintah writ dan penyata tuntutan plaintif (Mohamad Salleh) dibatalkan tanpa kos,” katanya.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping