Isnin, November 23, 2015

Seorang sahabat yang mengikuti perkembangannya melalui Instagram acapkali memberi tahu yang Datin Ezurin ni asyik holiday ke luar negara. Sehinggakan majalah GLAM terpaksa menunda beberapa kali rancangan mereka untuk merakam gambar Datin bagi muka depan majalah mereka.

Dia juga katanya sering kali berulang alik dari Kuala Lumpur ke London untuk menguruskan persekolahan anaknya dan tiba-tiba berada di Hong Kong dalam menghadiri parti keraian teman baiknya.

Walaupun sibuk dengan rutin harian dan jemputan, ibu kepada 5 orang anak ini sentiasa utamakan keluarga. Katanya, famili yang besar tidak menghalang minat beliau ke arah fesyen. 

Selalu ke Paris dalam menghadiri pelbagai fashion show. Atau paling tidak, bekas pelakon ini akan berehat - rehat di villa miliknya di Bali. Amat mengagumi Stella McCartney iaitu seorang pereka fashion terkenal berbangsa British. 

Suami Datin pula adalah pemilik insurans MAA yang juga anak kepada big boss Melewar Group. Apapun kita boleh intai kehidupan 'terbuka' Datin melalui gambar - gambar yang mudah didapati di Google. 
"Saya mungkin dilihat sibuk ke sana-sini tetapi keluarga adalah nombor satu dan kepentingan mereka melangkaui segalanya," kata Ezurin yang kini khabarnya sedang berlayar bersama suami dan anak-anak mereka menaiki kapal layar peribadi ke Koh Lipe, Thailand.

PS: Mungkin dia rasa 'Bertuah' kerana memiliki segalanya didunia. Tapi 'memiliki segala - galanya' itu bukan bermakna kita boleh buat 'apa saja'. Semua tu terpulang la pada diri sendiri. Ada otak, pikir la sendiri!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping