Selasa, Disember 29, 2015

Dengar ceritanya, esok Si Nurul Nuha, anak kepada Si Ketua Penipu tu akan dibenarkan untuk keluar dari hospital selepas mendapat rawatan kerana terjatuh dirumah baru - baru ini.

Berita mengenai perkara tersebut telah disampaikan oleh salah seorang pemimpin dikalangan puak - puak Parti Keluarga Rosak tu dalam satu kenyataan yang disiarkan media hari ini.
PETALING JAYA: Anak kedua Datuk Seri Anwar Ibrahim, Nurul Nuha yang dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) di sebuah hospital swasta di sini selepas terjatuh di kediamannya baru-baru ini akan dibenarkan keluar hospital pada Selasa.
Bab Si Nurul Nuha tu nak keluar dari Hospital tidak menjadi isu. Tapi kebenaran yang diberikan oleh pihak Penjara kepada Si Ketua Penipu tu sebelum ini yang hangat dipertikaikan.

Jika selama hari ini, keluarga Si Ketua Penipu tu seringkali membuat tuduhan serta dakwaan secara terbuka kononnya bapa mereka telah menjadi 'Mangsa Kezaliman' pihak Kerajaan.

Persoalannya, adakah benar dakwaan yang dibuat sedangkan baru - baru ini Si Ketua Penipu telah diberikan kebenaran untuk melawat anak dia yang berada di Hospital oleh pihak penjara?

Adakah tindakan itu yang dikatakan "kezaliman pihak Kerajaan" terhadap BANDUAN yang telah didapati bersalah oleh pihak mahkamah kerana meliwat bekas pembantu peribadinya sebelum ini?

Walhal, banduan lain tak dapat pun layanan sedemikian rupa. Tidakkah itu membuktikan bahawa dakwaan yang mereka lemparkan selama hari ini terhadap pihak Kerajaan adalah tidak benar?

Maka persoalannya sekarang, adakah selepas ini keluarga Si Ketua Penipu tu akan membuat pengakuan dan menarik balik tuduhan buruk yang telah dilemparkan terhadap pihak Kerajaan? Rasanya, mati hidup semula pun diorang takkan mengakuinya!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. buat penat je buat baik dengan pengkhianat mcm ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul betul betul....

      Padam
  2. Keluarga yg banyak penyakit.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping