Isnin, Disember 28, 2015

Heh! Walaupun selama hari ini, puak - puak DAPigs tu cuba menyembunyikan diri dari sifat sebenar mereka yang menyokong Israel, kali ini mereka jelas terperangkap dalam jerat sendiri.

Tapi, kenapa DAPigs pulak yang tiba - tiba didakwa menyokong puak Israel sedangkan selama hari ini hanya puak - puak PKR tu sahaja yang dikaitkan dengan Rejim Zionist Yahudi tu?

Sebab DAPigs ada hubungan baik dengan Rejim PAP di Singapura. Kalau siapa yang tak tau sejarah Singapura dan bagaimana mendiang Lee Kuan Yew bukak Rejim tu, sila semak buku sejarah.

Secara ringkasnya, Rejim pimpinan Lee Kuan Yew telah mendapatkan bantuan dari Rejim Israel untuk membina Negara Singapura selepas mereka berpisah dari Persekutuan Tanah Melayu.

Dan sejak itu, hubungan baik dan diplomasi diantara kedua - dua buah Negara terjalin dengan erat. Maka tak heran la kenapa tiba - tiba DAPigs boleh bersuara bagi pihak Rejim Israel.

Tindakan Ketua Biro Pembangunan Ekonomi DAPigs Perak mengecam Kerajaan menafikan visa dua atlet dari Israel sebelum ini telah mencerminkan sikap sebenar parti itu dalam isu Palestin.

Ketua Penerangan Pemuda PAS Pusat menyifatkan, kenyataan dari wakil DAPigs itu jelas memberikan gambaran terhadap sikap sebenar puak - puak DAPigs yang kini dilihat pro-Israel.
“Perlulah diingatkan tindakan ini bukanlah bermaksud mencampur-adukkan politik ke dalam sukan namun ia hanyalah adalah pelaksanaan polisi terhadap hubungan diplomatik Malaysia-Israel yang telah diputuskan sekian lama.
“Boikot terhadap Israel sewajibnya berjalan bukan dalam isu sebegini sahaja namun dalam semua lapangan sebagai satu tekanan terhadap mereka yang terus menerus melakukan keganasan di bumi Palestin,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Sehubungan itu, kenyataan itu merupakan satu isyarat jelas bagi umat Islam di negara ini untuk bangkit secara besar-besaran menolak sepenuhnya parti ini dalam Pilihan Raya akan datang.

Biarpun sebelum ini, konco - konco DAPigs yang terdiri dari kalangan Pentaksub dan Pengampu parti itu cuba nak bersuara, tapi 'Wayang Sondol' mereka kantoi jugak akhirnya. Lain kali, kalau nak 'Sondol' pun, tengok tempat la jugak. Jangan main 'Sondol' je!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping