Ahad, Disember 27, 2015

Inilah akibatnya bila suka sangat buat kerja Haramjadah. Penyudahnya, yang malu diri sendiri. Tapi masalahnya dengan diorang ni, takde yang nak mengaku salah sebab semua tak sedar diri belaka.

Nampak gayanya, perbalahan dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu semakin menjadi parah apabila masing - masing dah mula sibuk nak merampas kawasan diantara satu dengan yang lain.

Hari tu bila orang kata, Pakatan yang dibina diatas konsensus 'Setuju Untuk Tidak Bersetuju' tu takkan bertahan lama, takde sapa yang nak percaya. Benda yang 'Songsang' tu jugak diorang suka.

Sekarang baru la masing - masing nak buat tuduhan dan mula mengatur gerak kerja untuk menjahanamkan diantara satu dengan yang lain. Mula diorang atur strategi nak rampas kawasan.

Dalam satu kenyataan media yang disiarkan sebelum ini, puak - puak PKR tu kata diorang sedang mengatur gerak langkah untuk merampas kawasan Parlimen Bentong dan juga kerusi DUN Pelangai.

Padahalnya, semua orang tau yang kerusi Parlimen Bentong tu sebelum ini ditandingi oleh DAPigs manakala kerusi DUN Pelangai pulak milik PAS sewaktu Pilihan Raya Umum yang lepas.

Tak sampai seminggu selepas puak - puak PKR tu buat kenyataan tersebut, PAS pulak tampil dengan menegaskan bahawa mereka bersedia untuk rampas Parlimen dan beberapa kerusi DUN.

Katanya, PAS nak ambik kerusi Parlimen dan kerusi DUN Sabai serta Ketari yang pada ketika ini menjadi kawasan DAPigs dengan alasan kononnya pengundi dikawasan tu ramai orang Melayu.

Itu baru kita dengar dari kalangan puak - puak PKR dan PAS. Belum kita dengar dari puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Entah apa pulak maki hamun yang nak dihamburkan oleh puak - puak DAPigs tu lepas ni.

Padan gitu je la diorang ni. Mengkala nak buat kerja untuk menjamin kebajikan rakyat, jangan harap la!!! Sebaliknya, diorang dok sibuk nak berebut kawasan je. Semuanya kerana masing - masing nak menjaga kepentingan Politik Peribadi belaka. Bukannya nak buat kerana rakyat!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping