Ahad, Disember 27, 2015

Hehehe!!! Kalau bab berlakon wayang ni, memang takde sapa la yang boleh lawan dengan puak - puak Parti Keluarga Rosak tu. Diorang bab itu memang cukup handal. Kalah Bollywood.

Jadi, tak heran la sekiranya kali ini diorang akan berjaya meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat dengan menjaja 'Air Mata Buaya' dan bercerita pasal Si Nurul Nuha tu pulak.

Kalau sebelum ini, dalam satu kenyataan yang disiarkan melalui laman portal media Online, Si Wan Azizah tu kata anak dia takde apa - apa. Cuma perlu banyak berehat dan masih ditahan di Hospital.

Tapi, bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah tu lain pulak. Dia kata adik dia dalam keadaan "Kritikal Tapi Positif" dan masih perlu dirawat dalam Unit Rawatan Rapi.

Yang IRONIKnya, ialah kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah tu mengenai kebenaran dari pihak penjara yang diberikan kepada Si Ketua Penipu tu untuk datang melawat anak dia di Hospital.
Ahli Parlimen Lembah Pantai itu juga turut memberitahu Anwar turut mendapat kebenaran pihak Penjara Sungai Buloh untuk melawat Nuha pada jam jam 3.30 petang semalam.
Anwar berada di hospital swasta yang tidak dinyatakan itu selama kira-kira 45 minit sebelum dibawa pulang semula ke Penjara Sungai Buloh. - lapor SelangorKini.
Heh! Pelikkan? Kalau selama hari ini, keluarga Si Nurul Izzah tu dok kata pihak penjara ni Zalim dan Kejam serta melanggar Hak Asasi Manusia kerana tak membenarkan Si Ketua Penipu tu dapat rawatan doktor.

Bahkan mereka juga turut membuat tuduhan KONONnya tindakan kejam pihak Kerajaan tu menyebabkan Si Ketua Penipu tu terpaksa hidup menderita didalam penjara sehingga separuh mati.

Kalau betul pihak Penjara tu kejam, kenapa pulak diorang boleh beri kebenaran untuk Si Ketua Penipu tu melawat anak dia yang masih berada didalam hospital untuk mendapatkan rawatan?

Kan nampak sangat RETORIKnya tuduhan yang selama ini dibuat oleh keluarga Si Nurul Izzah tu. Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu dapat layanan yang 'Jauh Lebih Istimewa' jika nak dibandingkan dengan banduan lain. Cuma diorang je yang tak nak mengaku!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. WAHAI KDN...LAYANAN ISTIMEWA NI...BANDUAN BIASA DAPAT KA ???

    BalasPadam
  2. Air mata buaya anak penipu dah jadi Air Mata Taik.

    BalasPadam
  3. Cuba banduan lain... Takkan dpt melawat punya walau keluar air mata darah

    BalasPadam
  4. menteri2 bn masih dlm syndrome ketakutan kpd anwar & pembangkang.....malang bagi rakyat yg menyokong mereka.

    BalasPadam
  5. Orang lain pun ada yang jadi banduan....Tapi tak sesibuk keluarga Anwar....Buat baik....Grenti tak masuk jel....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping