Selasa, Disember 01, 2015

Heh! Nampak gayanya, puak - puak Haramjadah BERSHIT ni dah ketandusan idea dah. Sampai tahap terpaksa diorang sebarkan surat palsu untuk memburukkan YAB Perdana Menteri.

Dek kerana sebelum ini usaha diorang nak menjatuhkan Kerajaan tak mendapat sambutan, maka terpaksa la diorang sebarkan surat palsu untuk meraih sokongan Politik Murahan dikalangan rakyat.

Laman blog Perisik Rimba melaporkan, kononnya surat yang mendesak agar Ahli Parlimen BN menyokong usul Undi Tidak Percaya terhadap PM datangnya dari penduduk dikawasan Parlimen mereka.
"Pembangkang apabila sudah semakin lesu dan tak laku mula cari jalan helah bagi mencapai matlamat. Terbaru, puak pembangkang melalui NGO Bersih 2.0 telah merekayasa sepucuk surat menggesa ahli parlimen Barisan Nasional menyokong usul undi tidak pencara terhadap Datuk Seri Najib Tun Razak.

"Bagi nampak gempak, surat-surat tersebut kononnya datang dari penduduk setempat di sekitar parlimen BN. Strategi terdesak ini tak menjadi kerana hubungan antara majoriti pengundi dengan ahli parlimen BN amat akrab. Dengan begitu mudah ahli parlimen mendapat pengesahan dikalangan rakyat setempat.

"Ahli Parlimen Kota Tinggi, Datuk Noor Ehsanuddin Harun Narrashid juga antara yang menerima surat-surat terbabit. Setelah melakukan siasatan, nama "rakyat" dan nombor kad pengenalan penulis surat terbabit tidak wujud," lapor blog tersebut.
Tujuan mereka menyebarkan surat tersebut tidak lain dan tidak bukan adalah untuk menunjukkan seolah - olah Ahli Parlimen BN yang berkenaan tidak mengendahkan suara rakyat dikawasan mereka.

Sekali gus, mereka mengharapkan tindakan itu akan memberikan imej buruk kepada Ahli Parlimen BN yang berkaitan. Itu je tujuan sebenar puak - puak BERSHIT tu. Kiranya, BERSHIT ni takde la se-BERSIH mana. Balik - balik, taktik LONGKANG tu jugak yang diorang guna!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping