Ahad, Disember 06, 2015

Hehehe!!! Kesian pulak tengok Pak Mus ni. Dek kerana parti dia dituduh telah diresapi dengan fahaman ISIS, tak pasal - pasal je dia meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.

Sampai tahap dia mendakwa kenyataan yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu sebelum ini terhadap PAS hanya mengesahkan yang Presiden PAN tu bertindak sebagai jurucakap kepada DAPigs je.

Pa Mus yang juga merupakan Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat kata, tindakan itu adalah diantara strategi DAPigs untuk terus memburukkan PAS yang kini dianggap musuh nombor satu parti Chauvanist tu.

Memetik sumber dalaman, Pak Mus kata, kenyataan Si Mat Sabu tu sebenarnya tidak dipersetujui sebahagian besar pimpinan utama PAN, tapi tetap terus membuat kenyataan tanpa merujuk kepada mereka.

Katanya, Si Mat Sabu dilihat lebih mementingkan survival politiknya sendiri berbanding kepentingan parti yang kini sudah kehilangan “steam” dan momentum selepas hanya beberapa bulan ditubuhkan.
"DAP di bawah Lim Guan Eng mahukan dominasi total ke atas pengundi Cina apatah lagi dalam suasana menghadapi pilihan raya negeri Sarawak. Oleh itu, Mat Sabu cuba mengaitkan PAS dengan Isis untuk menakutkan pengundi Cina.
"Khabarnya, Mat Sabu juga mendapat jaminan Lim untuk bertanding di satu kawasan selamat dalam PRU ke-14 akan datang, sama ada di bawah simbol Amanah atau DAP," katanya.
Pak Mus kata, Si Mat Sabu sedar kedudukannya sebagai Presiden PAN goyah kerana pengaruh kumpulan seperti Ikram, Alami dan lain-lain yang mula meresap dalam parti tidak senang dengan latar belakang Mat Sabu.
"Untuk menyelamatkan diri, Mat Sabu tidak kisah menjadi alat atau jurucakap DAP. Apa lagi persepsi umum sudah melihat Amanah tidak lebih daripada proksi DAP," katanya.
Walaupun tuduhan itu berniat jahat, kata Pak Mus, provokasi seperti itu tidak akan memberi sebarang kesan kepada PAS kerana masyarakat umum sudah memahami pendirian PAS.
"Sebaliknya ia akan mengesahkan pandangan rakyat yang Amanah dan Mat Sabu adalah proksi DAP sebagai satu realiti, bukan lagi sekadar satu persepsi," kata Mustafa.
Dalam erti kata mudahnya, Si Mat Sabu tu hanya membuat dakwaan terhadap PAS sebagai sebuah parti yang diresapi ISIS hanya sekadar satu tindakan untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je!!! Bukannya dibuat untuk parti!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. 2X5 JAH 2 EKOR TU

    BalasPadam
  2. masa itu mas.meletakan masa untuk diri sendiri tanpa ambil kira akan kerugian kpd agama itulah kehancuran yang telah diolah .isis dan amanah jika nak dibandingkan he he
    pas pon mcm nak terjerumus berebut masa demi perjuanganya bersama pr yg dah jadi ph leh musuh utama malaysia ykni dap.parti gila babi!

    tinggal la umno dgn bn nya tersohor dgn adap mereka ynbg bdrpesan2 dan sabar.mengaut keuntunngan.itulah janji tuhan ho ho

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping