Selasa, Disember 08, 2015

Eh! Banyak cakap pulak Si Tokong DAPigs ni. Kalau kita cabar dia dedahkan dari mana datangnya hasil sumber Dana Politik yang puak - puak DAPigs tu miliki, berani ke dia nak dedahkan?

Kalau setakat main tipu akaun dan dakwa KONONnya duit Dana Politik diorang datangnya dari derma ahli, berapa banyak sangat yang boleh diorang kumpul? Tak setara dengan belanja.

Hakikatnya semua orang tau yang puak - puak DAPigs ni dibelakangi oleh 'Kartel - Kartel' yang memang banyak duit, terdiri dari kalangan Chauvanist yang rakus dan nak merampas kuasa.

Hari ini Si Tokong DApigs tu buka mulut lagi untuk mempertikaikan soal derma RM 2.6 billion yang telah diberikan kepada Presiden UMNO untuk Barisan Nasional.

Entah kenapa lah Si Tokong DApigs ni sibuk sangat nak mempersoalkan tentang derma politik yang diterima oleh parti lain. Si Tokong DAPigs tu dah tak ada kerja lain ke di Pulau Pinang?

Dalam satu kenyataan yang dibuat, Si Tokong DAPigs dengan bangganya mengatakan bahawa pihak penderma yang telah memberikan wang sebanyak itu lansung tak wujud didalam dunia. 

Maknanya, Si Tokong DAPigs tu membuat dakwaan KONONnya duit sebanyak RM 2.6 billion tu semuanya jatuh dari langit. Sebab takde orang yang memberikan duit sebanyak itu kata dia.

Disamping itu juga, Si Tokong DAPigs tu juga beranggapan bahawa mustahil ada umat Islam yang menderma kepada umat Islam lain tanpa sebarang niat mengharapkan apa - apa balasan.

Tapi, ye la. Si Tokong DAPigs ni Kafir Harbi. Maka sebab itulah dia tak faham mengenai konsep menderma dalam Islam. Dia ingat 'derma' ni macam dia bagi duit kat puak - puak Pengkhianat PAS tu.

Sebab sebelum ini, Si Tokong DApigs tu dok buat benda yang sama. Bagi 'derma' kat puak - puak Pengkhianat yang menyertai parti Mat Sabu dengan harapan mereka akan jadi Barua DAPigs.

Maka sebab itulah Si Tokong DAPigs tu anggap tak de umat Islam didalam dunia ni yang beri derma tanpa mengharapkan sebarang balasan. Sebab dia pun dok buat benda yang sama.

Hakikatnya, Si Tokong DAPigs tu tak payah la nak tunjuk KONONnya puak - puak DAPigs tu 'Suci Sangat' dari orang lain. Bak kata laporan yang disiarkan dalam laman portal Utaranews;
"DAP sendiri pun tak terurus dengan pendaftarannya sehingga kini. Negeri P.Pinang pun semakin teruk dilanda banjir dan juga masalah kos sara hidup rakyat. Guan Eng tak nampakkah semua ini?


Kalau Guan Eng rasa dah tak mampu nak tadbir negeri sebagai Ketua Menteri, eloklah pergi balik kampung di Melaka. Lagipun rakyat P.Pinang sudah muak dengan cina Melaka yang cuba tunjuk pandai di negeri mereka. Cuma Guan Eng saja yang muka tak malu!!!"
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping