Isnin, Disember 07, 2015

Hahaha!!! Malunya la jadi Si Husam ni bila parti sendiri KANTOI-kan penipuan yang telah dibuat dengan menyatakan KONONnya UMNO telah menipu PAS dalam soal perlaksanaan Hukum Hudud.

Naib Presiden PAS, Idris Ahmad sebelum ini turut menegaskan, semua pihak sewajarnya menilai dengan terperinci siapa yang sebenarnya menipu PAS dalam isu berkenaan.
“Ada orang tuduh PAS ditipu oleh UMNO kerana Hudud. Kita hendak tanya balik, kalau PAS tidak mahu memperjuangkan Hudud, siapa pula yang tipu PAS?” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Hasrat PAS untuk melaksanakan undang-undang Hudud di Kelantan sebelum ini telah mendapat bantahan dan tentangan keras parti - parti pembangkang yang kini menyertai Pakatan Harapan.

Isu itu turut menyebabkan DAPigs membubarkan Pakatan Rakyat pada Ogos lalu bagi membentuk kerjasama baharu bersama-sama Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Parti Amanah Negara (PAN).

Idris dalam pada itu juga turut mempersoalkan tuduhan yang dilemparkan terhadap PAS tersebut seolah-olah menuduh bekas pemimpin PAS turut ditipu oleh UMNO.

Kata beliau, bekas Presiden PAS, Allahyarham Yusuf Rawa dan Allahyarham Datuk Fadzil Noor serta bekas Mursyidul Am PAS tidak pernah ditipu kerana sentiasa tegas dalam hal berkenaan.
“Adakah mereka ini juga ditipu oleh UMNO?” katanya.
Kenyataan yang dibuat oleh Naib Presiden PAS itu sekaligus membuktikan tuduhan yang dibuat oleh Husam sebelum ini hanya sekadar pembohongan belaka. Nampak sangat la yang Si Husam tu dengki bila PAS nak laksanakan Hukum Hudud di Kelantan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping