Selasa, Disember 29, 2015

Heh! Mungkin bagi pemimpin DAPigs ni, alasan yang diberikan sudah cukup untuk memperngaruhi rakyat. Mungkin dia ingat, rakyat ni se-BODOH Pentaksub dia untuk mempercayainya.

Bagi siapa yang suka baca tajuk, memang mereka akan mudah terpengaruh dengan kenyataan yang dibuat. Tapi hakikatnya, ada mesej yang sengaja sembunyi cuba disampaikan.

Kata Si Pengerusi DAPigs Perak ni, kenyataan yang dibuat oleh pemimpin parti itu sebelum ini bukan pendirian parti. Sebaliknya ia hanya sekadar pandangan peribadi pemimpin tersebut.

TAPI, jika kita baca komen yang diberikan, ianya seolah - olah Si Pengerusi DAPigs Perak 'menyokong' penyertaan atlet Israel tu melangkaui batasan diplomatik terhadap Rejim Zionist tu.

Alasan yang diberikan oleh Si Pengerusi DAPigs Perak ni adalah berdasarkan kepada 'Semangat Kesukanan' semata - mata yang didakwa perlu melangkaui batasan politik serta agama.
Dengan mengekalkan semangat kesukanan yang merentasi batas politik dan agama, namun pada masa sama turut mengekalkan bantahan dan pendirian tegas terhadap Israel, kami yakin pihak kementerian boleh mencari jalan tengah untuk menyelesaikan permasalahan sedia ada.
“DAP Perak yakin dan percaya, kompromi profesional untuk dua orang ahli sukan profesional tidak akan mengubah barang sedikit pun prinsip dan pendirian tegas kita semua dalam isu Palestin-Israel,” katanya dalam satu kenyataan, semalam.
Nah! Hakikatnya, alasan begitu jugak yang sering digunakan oleh puak - puak Pakatan Haprak ni untuk membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara. Tapi diorang guna alasan 'Hak Asasi Manusia'.

Dari kenyataan yang dibuat, nampak sangat Pengerusi DAPigs Perak seolah - olah nak mendesak pihak Kerajaan agar 'Menutup Sebelah Mata' dan berkompromi dalam isu berkaitan dengan atlet Israel tu.

Bagi dia, atlet dari Israel tu datang hanya kerana nak bersukan, bukannya nak memberikan sebarang ancaman terhadap Negara. Dan ianya tidak ada kaitan pun dengan keganasan yang dilakukan Rejim Zionist tu terhadap rakyat Palestine!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Inilah orang yang anti-Islam. Dulu bukan main lagi sokong dia. Masa berkempen depan orang PAS siap baca surah dan lucunya siap takbur.

    Sekarang Allah telah membuka mata dia orang akan bencinya dia pada Islam.

    BalasPadam
  2. pergi mampus la lu cina keparat...!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping