Rabu, Disember 02, 2015

Hahaha!!! Inilah bahananya bila suka sangat percaya dengan puak - puak Kafir Harbi dari DAPigs dan menyokong Parti Keluarga Rosak PKR yang ternyata melakukan perlakuan sumbang tu.

Jika sebelum ini, kita dah bagitau jangan percaya sangat dengan puak - puak Haramjadah tu. Diorang setakat berjuang demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Tapi PAS tak nak percaya.

Sekarang, bila puak - puak DAPigs tu jelas mengutuk, menghina dan memburuk - burukkan PAS, baru la PAS nak mengakui bahawa puak - puak Chauvanist tu semuanya Kafir Harbi belaka.

Dan bila puak - puak PKR tu semakin hari semakin menonjolkan sifat perlakuan sumbang diorang dikhalayak ramai, baru la PAS sedar yang diorang hanya dijadikan 'Mangsa Liwat' semata - mata.

Sekarang baru la PAS nak bukak mata dan berani nak ambik tindakan terhadap kedua - dua bekas parti sekutu mereka dalam Pakatan Haramjadah tu sebelum ini. Baru sekarang PAS ada 'Telor'. Kalau tidak dulu, pakat jadi Pak Angguk Saja je la jawabnya!!!
JOHOR BARU: PAS Johor akan bertanding di semua 82 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dan Parlimen pada pilihan raya umum akan datang jika PKR tidak mengadakan perbincangan dengan mereka mengenai peruntukan kerusi.

Parti itu juga menyatakan bahawa mereka akan bertanding di kerusi yang turut milik oleh DAP sebelum ini.

Pesuruhjaya PAS Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata mereka cuba untuk menghubungi PKR mengenai pembahagian kerusi namun masih belum mendapat apa-apa jawapan.

Beliau berkata PAS bersedia untuk bertanding dalam pilihan raya secara bersendirian dan bekerjasama dengan parti-parti kecil atau organisasi bukan kerajaan.

"Saya tahu ia akan menjadi sukar jika kita bersendirian...tapi tiada apa yang mustahil," katanya pada sidang akhbar di sini.


Ditanya sama ada akan berlaku kompromi dengan DAP pada saat akhir untuk mengelakkan pertandingan tiga penjuru, beliau berkata perkara itu adalah MUSTAHIL.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping