Rabu, Disember 02, 2015

Nampak gayanya Parti Keluarga Rosak tu sekarang ni sedang berhadapan dengan tekanan dari pelbagai pihak hasil dari perlakuan Sumbang yang telah ditonjolkan sejak kebelakangan ini.

Dalam dok sibuk diorang nak mencari sokongan Simpati Murahan dari rakan - rakan yang berada di luar Negara, PKR dilihat mula dipinggirkan oleh parti - parti yang menjadi sekutu mereka di Malaysia.

Kalau sebelum ini, parti itu dilihat terlalu ghairah mahu mendapatkan sokongan dari sekutu - sekutu mereka diluar Negara termasuk dari kalangan mereka yang telah menjadi 'Musuh Negara'.

Walhal sokongan dari kalangan rakan sekutu mereka didalam Negara sendiri pun semakin mencurigai ketelusan serta keikhlasan parti itu dalam bentuk kerjasama Politik yang dijalinkan sebelum ini.

Hakikat ini dapat kita lihat dengan jelas apabila DAPigs mula mengkritik parti itu secara terbuka dan dianggap 'Mengkhianati' Pakatan Haprak tu sewaktu sidang DUN Pulau Pinang baru - baru ini.

Kini, tiba giliran PAS pulak beri 'Altumatum' kepada PKR untuk membuat pilihan sama ada mereka mahu terus kekal menjalinkan kerjasama dengan parti itu atau menyokong Pakatan Haprak.

Perkara itu telah dibangkitkan oleh Pesuruhjaya PAS Perak yang mendesak agar parti itu menyatakan pendirian mereka secara terbuka sekiranya mereka mahu kekal bekerjasama dengan PAS.
"Kalau PKR kata dia nak duduk bersama AMANAH (Parti Amanah Negara) tetapi dalam masa yang sama dia mahu bekerjasama dengan kita, tak bolehlah nak makan dua belah, dia kena pilih satu.


"PKR perlu ada pendirian tetap sebab kita nak mulakan kerja persiapan (PRU Ke-14). Kita mahu pastikan sama-sama buat kerja, tak nak waktu akhir baru nak datang calon," katanya dalam sidang media di sini.
Dalam erti kata lainnya, PAS dah mula muak dan serik dengan perselingkuhan yang sering kali dipamerkan oleh PKR selama hari ini. Sikap PKR yang suka mengambil 'Jalan Selamat' mula dipertikaikan.

Tapi, apa nak heran sangat dengan perangai Haramjadah PKR tu. PAS sepatutnya sedar dari dulu lagi bahawa PKR ni bukannya sebuah parti yang benar - benar nak memperjuangkan rakyat. Sebaliknya, diorang hanya memperjuangkan kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping