Sabtu, Disember 26, 2015

Heh! Tak heran bila ada pemimpin PKR yang keluarkan kenyataan bertentangan dengan Si Azmin ni. Apa yang dia buat sejak kebelakangan ni pun selalu membelakangi pendirian parti.

Jadi tak pelik la kalau kali ini pun ada pemimpin dikalangan puak - puak PKR tu yang enggan diheret dalam hubungan songsang yang terjalin diantara Si Azmin tu dengan Tun Dr. Mahathir.

Sebab hakikatnya, bagi puak - puak PKR, Tun Mahathir adalah musuh hakiki mereka. Kerana Tun adalah orang yang bertanggungjawab menjatuhkan maruah Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Bagi mereka, jika bukan kerana tindakan Tun yang disifatkan sebagai 'Maha Zalim' sebelum ini, Si Ketua Penipu tu dan tentu jadi Perdana Menteri Malaysia dan memberi keuntungan kepada mereka.

Dan bagi mereka, Tun Mahathir tu jugak la yang menjadi punca kepada kegagalan Kerajaan mentadbir dengan baik pada hari ini sehingga menyebabkan rakyat hidup melarat dibumi mereka sendiri.

Jadi tak heran la jika Si Xavier Jayakumar ni kata, pengakuan terbuka yang dibuat oleh Si Azmin Ali tu sebelum ini hanya bersifat peribadi serta tidak tidak mencerminkan pendirian parti.
"Melalui parti (PKR) kita tidak ada hubungan dengan Tun Mahathir, ini hanya hubungan (Datuk Seri) Azmin Ali dengan Tun Mahathir adalah dari segi peribadi (sahaja). Itu (hubungan istimewa) hubungan peribadi dia (Azmin Ali)", katanya ketika dihubungi Antarapos.
Azmin sebelum ini secara terang-terangan mengaku dia ada hubungan istimewa dengan Tun Mahathir ketika menberikan ucapan sempena majlis perkahwinan anak perempuannya 13 Disember lalu.

Susulan pengakuan itu, penyokong PKR dilaporkan tidak senang duduk kerana menyifatkan kenyataan itu mengguris hati mereka ekoran tindakan zalim ke atas Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Tun Mahathir juga dituduh sebagai dalang disebalik usaha menjatuhkan karier politik Anwar hingga menyaksikan bekas ketua pembangkang itu di penjarakan buat kali pertama pada 1999.
    
Sebagai penyokong tegar, kenyataan Si Azmin itu dianggap sebagai satu tamparan hebat tatkala Si Ketua Penipu tu sekali lagi menjalani hukuman penjara kerana didapati bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya.

Kesimpulan mudahnya, yang penting bagi PKR bukan hubungan diantara Si Azmin tu dengan Tun Mahathir. Tetapi sebaliknya mereka lebih mengutamakan kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu je semata - mata. Bukannya diorang nak menjaga kebajikan rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping