Isnin, Disember 28, 2015

Heh! Betul la kata sesetengah orang. Puak - puak yang menyertai parti pimpinan Si Mat Sabu ni hanya setakat kuat 'Menyondol' DAPigs je kerjanya. Jadi Pengampu dan Pentaksub Kafir Harbi.

Nampak sangat 'Wayang'-nya puak - puak parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu ni. Kalau sekali kita tengok, memang nampak macam diorang menyokong tindakan Menteri Belia dan Sukan ni.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan baru - baru ini, puak - puak parti Pengkhianat Amanah Negara tu menyokong dan mengalu - alukan tindakan Kerajaan terhadap atlet dari Israel.

Isu itu sebelum ini menjadi bahan jajaan Politik hangat dikalangan puak - puak DAPigs yang mengecam tindakan Kerajaan mengadakan sekatan tersebut yang dianggap tidak wajar.
SHAH ALAM - Parti Amanah Negara (Amanah) menyambut baik tindakan kerajaan mengenakan beberapa sekatan ke atas peserta luncur angin dari Israel yang dijadualkan mengambil bahagian dalam satu kejohanan di Langkawi, bermula hari ini. 
Naib Ketua Pemudanya, Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar berkata, tindakan itu sangat dialu-alukan sebagai sokongan dan solidariti terhadap rakyat Palestin yang dizalimi oleh kerajaan Israel.
Tapi niat sebenarnya, puak - puak Pengkhianat ni nak menyindir tindakan pihak Kementerian dalam isu berkaitan dengan atlet Israel yang dilarang memasuki Negara baru - baru ni.

Jika tidak, kenapa pulak diorang nak bangkitkan semula cerita mengenai APCO sedangkan isu tersebut sudah pun diberi penjelasan secara terbuka. Jadi, kenapa isu tu nak dibangkitkan lagi?
“Pemuda Amanah juga mengharapkan agar kerajaan konsisten dengan sekatan itu termasuklah penglibatan firma perunding Israel, APCO Worldwide dalam memberikan khidmat rundingan komunikasi terhadap kerajaan Malaysia,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Mungkin diorang 'Tersindir' dengan sekatan yang dibuat dan membuatkan DAPigs diserang secara terbuka, maka terpaksa la puak - puak Pengkhianat ni tampil dengan 'Wayang' sdemikian.

Kesimpulannya, nampak sangat yang puak - puak Pengkhianat tu hanya sekadar memberikan 'Sokongan' demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi 'Abang Besar DAPigs' diorang je. Bukannya diorang betul - betul ikhlas nak menyokong pun!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. pan perduli ho ho bila hot kat ketua bpepdap..dap sememangnya x pernah perduli apa nak dirasa leh malaysian yg bijak memilih teman sepermainan; tanya pan mereka pun agak2 faham erti kawan dan saudara.entah lah klu aq melalut sebab tak faham pan mcm pan memahami dap he he
    apapun dap tu teruk!pan pun cam tu gak he he maaf ya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping