Selasa, Januari 19, 2016

Heh! Apa nak heran sangat bila puak - puak DAPigs ni kata yang diorang ada banyak 'Peluru' yang akan digunakan bagi menentang Barisan Nasional menjelang Pilihan Raya yang akan datang.

Kita sikit pun tak terkejut dengan kenyataan yang dibuat oleh puak - puak DAPigs tu. Hakikatnya, diorang dapat banyak Dana dari luar. Memang patut la diorang boleh keluar banyak peluru.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, pemimpin dikalangan DAPigs tu kata diorang dalam fasa untuk merangka dasar yang dapat meyakinkan rakyat bagi merampas Putrajaya.
"Kepada BN dan Umno yang ingat selepas mereka hancurkan Pakatan Rakyat mereka tak ada persaingan, mereka silap kerana Pakatan Harapan akan kekal dan mempunyai komitmen untuk mencabar dan melawan mereka.

"Lebih banyak yang kita akan buat, lebih banyak peluru akan digunakan untuk ditujukan kepada BN sepanjang dua tahun ini dan sehingga sampai ke kemuncaknya iaitu pada pilihan raya umum ke-14 (PRU-14).


"Ini (dasar) sangat penting bukan sahaja di atas kertas tetapi sebagai komitmen tiga parti kepada rakyat Malaysia bahawa ini akan dilaksanakan selepas kita mengambil alih tampuk pemerintahan Putrajaya selepas PRU-14," katanya.
Itu yang kita rasa tak pelik. Sebab sebelum ini pun dah ada pendedahan mengenai sumber Dana Kewangan yang diperolehi oleh puak - puak DAPigs ni melalui bantuan Rejim Israel.

Perkara tersebut telah dibangkitkan semula oleh Pengarah Penyelidikan PAS Pusat yang turut memetik laporan yang dibuat oleh Bekas Pembantu Khas kepada Si Tokong DAPigs tu sendiri.

Katanya, sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu, DAPigs memperolehi Dana Kewangan yang hampir mencecah sebanyak RM 1.2 billion dari Rejim Zionist tu melalui Kedutaan mereka di Singapura.

Berikutan pendedahan semula itu, Si Tokong DAPigs dan beberapa orang lagi pemimpin DAPigs kata mereka akan ambik tindakan undang - undang. Tapi sampai hari ni, satu habuk pun tarak!!!

Kenapa diorang tak ambik tindakan tersebut? Kenapa sampai hari ini diorang masih tak failkan saman terhadap pihak yang membangkitkan isu tu? Terutama terhadap Bekas Pembantu Khas Si Tokong DAPigs tu sendiri.

Rakyat masih lagi tertanya - tanya, apa yang cuba disembunyikan oleh puak - puak DAPigs tu sehingga membuatkan diorang terpaksa menangguhkan tindakan tersebut selama 5 tahun?

Apa yang jelas, sehingga setakat ini, kemungkinan puak - puak DAPigs tu menerima Dana Kewangan sebanyak itu memang wujud. Maka, itu yang membuatkan kita rasa tak heran sekiranya diorang kata diorang 'Banyak Peluru' nak serang BN!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Walaupun proxy yahudi sudah kena sumbat dalam jel sg buloh, DAP teruskan perjuangan untuk kepentingan yahudi dan akan menjadikan Malaysia sebagai pusat CIA dan Yahudi seperti Singapore. Malaysia akan dijadikan sebagai negera republic dengan raja2 melayu dihapuskan seperti yang terjadi di Negara china apabila komunis hapuskan emperor mereka. Negara Malaysia akan tukar nama mungkin ada mirip2 Taiwan atau nama cina. Kalau tidak percaya tengok lah nanti semasa PRU14, kapal perang America akan berlabuh dan membuat latihan di perairan Singapura atau berdekatan dengan Malaysia. Ini sebagai back-up sekira ada huru-hara kalau DAP menang. Ini adalah ancaman yang reality.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping