Sabtu, Januari 30, 2016

Heh! Memang TIPIKAL sungguh Parti Keluarga Rosak ni. Sepertimana yang kita jangka, isu berkaitan dengan penyelewengan dikalangan pemimpin parti tu hanya akan 'Senyap' begitu sahaja.

Sama ada penyelewengan dalam pengurus-tadbir atau pun salahlaku dikalangan pimpinan parti itu sendiri sudah pasti akan 'Hilang' dibawa angin tanpa sebarang tindakan pun yang diambil terhadap mereka.

Tapi kalau diatas pentas, puak - puak PKR ni la yang paling lantang mendabik dada, berkokok menyatakan KONONnya diorang ni Maksum dan Bersih dari melakukan sebarang dosa - dosa.

Diorang tampil dengan memperlihatkan seolah - olah diorang tak pernah buat sebarang kesilapan dan kesalahan seperti mana yang didakwa terhadap orang lain. Kiranya, 'Suci' sangat diorang ni.

Jadi, bagaimana pulak dengan pendedahan - pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard terhadap Si Menteri Besar Selangor tu sebelum ini? Apa tindakan yang diambil terhadap pendedahan tersebut?

Sekiranya kita imbau kembali, Si Chagubard tu pernah mendakwa yang Si Menteri Besar Selangor tu telah menyalah-gunakan kuasa dia dalam beberapa isu berhubung urus-tadbir Rejim Pakatan Negeri dibawah pimpinannya.

Ianya melibatkan penyelewengan Dana Rakyat dalam isu mengecat pintu gerbang yang mencecah hampir RM 10 juta, penyelewengan RM 30 billion Dana Rakyat dalam isu DEIG dan tender balak haram.


Rentetan dari pendedahan - pendedahan secara lantang yang dilakukan oleh Si Chagubard itu melalui sidang media membuatkan PKR sendiri 'Tak Senang Duduk' dan mula 'Panas Punggung'.

Ianya menyebabkan Si Chagubard tu dipanggil oleh Jawatakuasa Disiplin (JKD) parti untuk disoal siasat. Tapi, Si Menteri Besar Selangor tu tak dipanggil pulak. Adakah itu Adil namanya?
Dan sehingga ke hari ini, pendedahan - pendedahan yang dibuat oleh Si Chagubard tu hanya 'Diam' begitu sahaja, seolah - olah dia dah dipaksa oleh pihak atasan agar menutup mulut.


Itu yang PKR nak banggakan sangat selama hari ini bila berdepan dengan rakyat? Itu yang diorang kata diorang ni pejuang - pejuang Keadilan? Kepala Tengkorak diorang la!!! Kalau setakat pandai nak tuduh orang je sedangkan diri sendiri pun bergelumang dengan taik, baik tak payah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Bukan PKR saja tetapi DAP juga mengamal benda yang sama, bila kena batang hidung mereka zip mulut cepat lenyap, sebaliknya UMNO/BN selalu layan dan menjawab segala tuduhan dan fitnah, benda jadi berpanjangan mereka ketawa.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping