Isnin, Januari 25, 2016

Heh! Nasib baik banduan tu nama dia bukan Anwar Ibrahim. Kalau tidak, dah tentu jadi satu berita GEMPAR diseluruh dunia. Tapi, Si Ketua Penipu tu takkan nak melarikan diri ye tak.

Apa yang dia nikmati pada ketika ini dah cukup istimewa. Anak masuk hospital sebab terjatuh pun boleh terus pegi melawat. Walhal, anak tu takde la serius mana sangat pun sakitnya.

Tak cukup dengan itu sahaja. Kawalan keselamatan terhadap Si Ketua Penipu tu pun cukup ketat. Sekali dia pergi buat lawatan atau keluar dari penjara, tak kurang dari 20 orang jadi pengawal.

Nampak sangat la Si Ketua Penipu tu ada kemungkinan nak melarikan diri. Maka sebab itulah dia dikawal sedemikian rupa ye tak. Itu pun masih lagi puak - puak PKR tu kata dia dizalimi?

Masih lagi diorang nak meroyan dan mencanang keseluruh dunia, mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu seorang Banduan yang telah dinafikan 'Hak Asasi Manusia'? Diorang ingat, rakyat dunia ni BODOH sangat ke? Kalau Macai Pakatan tu, boleh la diorang tipu!!!
MARANG: Dengan menggunakan helah untuk ke tandas, seorang banduan lelaki berumur 23 tahun yang sedang menjalani hukuman di Penjara Marang meloloskan diri ketika sedang mengikuti kelas agama di penjara berkenaan pagi tadi. 
Ketua Polis Daerah Marang, Mohd Suhaimi Ali, berkata dalam kejadian kira-kira jam 10.20 pagi itu banduan tersebut dikatakan meminta izin kepada ustaz yang mengajar untuk keluar ke tandas. 
“Namun suspek dipercayai tidak pulang semua ke kelas berkenaan lantas ustaz itu memaklumkan kejadian itu kepada warden yang bertugas,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini. 
Beliau tidak menolak kemungkinan suspek melarikan diri dengan memanjat pagar di belakang tandas berkenaan. 
Katanya, suspek yang berasal dari Marang itu mula menjalani hukuman di penjara berkenaan pada 3 Jan lalu di bawah Seksyen 380 Kanun Keseksaan atas kesalahan mencuri dalam bangunan. 

“Pihak polis kini melancarkan Op Tutup bagi memburu suspek dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung suspek memaklumkan kepada pihak polis.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping