Isnin, Januari 25, 2016

Hahaha!!! Logik taraf Macai Pakatan Haprak ni memang macam Haramjadah. Dek kerana parti diorang kena maki hamun dalam perhimpunan yang diadakan semalam, terus boleh jatuh hukum.

Selama hari ini, tak pernah lagi kita dengar cerita Pencacai dikalangan Pakatan Haprak tu balik merungut dengan perhimpunan yang telah disertai. Biasa balik, melangit tinggi pujian diberikan.

Tapi kali ini lain pulak. Gara - gara parti "Periuk" pimpinan Si Mat Sabu tu dimaki hamun dan dipertikai sewaktu perhimpunan Anti TPPA yang diadakan semalam, ramai yang melahirkan rasa tak puas hati.

Malah ada yang menganggap perhimpunan yang diadakan semalam hanya satu perhimpunan yang 'Sia - Sia' kerana tidak memenuhi kehendak dan kemahuan yang mereka idamkan.
Ketika Naib Presiden PKR Tian Chua menyebut Parti Amanah Negara (AMANAH) dalam ucapannya di Padang Merbok dia dikutuk penyokong PAS yang melaungkan "Hancur AMANAH". 
Nampaknya perpecahan antara PAS dan AMANAH begitu parah dan seorang pemimpin pembangkang berpendapat ia menyumbang kepada kegagalan menggerakkan protes lebih padu.
Demikian yang dilaporkan dalam portal Pro Pakatan Haprak tu semalam. Secara tidak lansung, laporan yang dibuat itu membuktikan bahawa mereka sendiri kecewa dengan perhimpunan tersebut.

Dan kali ini, portal yang selama ini mendapat tajaan dari kalangan puak - puak Rejim Zionist pasti akan memberikan angka 'Puluh Ribu' bagi kehadiran sesuatu perhimpunan yang diadakan.

Tapi tidak dalam perhimpunan yang diadakan semalam. Portal Pro Yahudi Merosakkini tu hanya melaporkan kehadiran peserta Pakatan Haprak tu hanya seramai 5,000 orang sahaja. Nampak sangat la yang rakyat pun dah 'Bosan' buat kerja Pandir Pakatan Haprak tu!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. aq teringat dolo2 sebelum subuh dikerah ke padang yg masih berembun..guling2..jerit je lepas tensen! warden asrama kata kurang gak onar kami he he! agaknya anak2 baik pas ni terasa sangat tentang kerusakkan dan perjuangan pan yg tak perlu pon.sebuah perjuangan mensesiakan tenaga masa dan ruang..perjuangan berpenyakit.
    itulah kot isyarat nak disampaikan jauh dari tujuan asal.
    ejaan tppa itu ok.cuba eja tppa t. p. p. a. bukan dap ph @ pan
    selamat pagi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping