Rabu, Januari 20, 2016

Heh! Masih tak sedar diri lagi rupanya Si Peliwat ni. Dah masuk hari yang ke-344 pun dia masih lagi dengan perangai Haramjadah yang pernah ditonjolkan selama hari ini. Tak insaf jugak rupanya.

Mungkin dia ingat dengan cara yang dia bawak selama hari ini, rakyat akan lupa bahawa keputusan yang dibuat oleh pihak mahkamah adalah berdasarkan kepada bukti dan saksi yang sah.

Bukannya hanya sekadar bersandarkan kepada spekulasi atau persepsi yang sengaja dibuat - buat. Bahkan, peguam yang menjadi wakil dia sendiri pun mengakui perkara yang sama sebanyak TIGA KALI!!!

Kali pertama ialah pada tahun 1997 dimana Mendiang Si Karpal Singh tu membuat tuduhan dia terlibat dalam hubungan seksual luar tabiie ni. Pada ketika itu, dia masih lagi Timbalan Perdana Menteri.

Malah, mendiang Si Karpal Singh pada ketika itu juga turut menjadi peguam utama kepada pihak yang membuat tuduhan yang sama terhadap Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat.

Kali kedua ialah apabila mendiang Si Karpal Singh tu sendiri mengetuai puluhan barisan peguam yang mewakili Si Ketua Penipu tu dalam kes liwat dia terhadap Mohd Saiful Bukhari.

Pun sekali lagi mendiang Si Karpal Singh tu mengakui bahawa perbuatan liwat diantara Si Ketua Penipu tu dengan Mohd Saiful memang terjadi. Tapi atas dasar 'Suka Sama Suka', bukan paksaan.

Kali ketiga ialah selepas mendiang Si Karpal Singh tu meninggal dunia dan pengganti dia Ram juga mengakui perkara yang sama. Memang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat.

Tapi nampak gayanya, selepas 344 hari meringkuk dalam penjara pun, Si Ketua Penipu tu masih lagi tak sedar diri. Buktinya ialah melalui mesej yang cuba disampaikan oleh Macai Si Peliwat tu.
"Saya berjanji tidak akan didiamkan. Saya akan berjuang utk kebebasan, keadilan dan saya tidak akan menyerah!"
Kebebasan siapa yang dia nak perjuangkan? Keadilan siapa yang nak dipertahankan oleh Si Ketua Penipu tu kalau bukan untuk diri dia sendiri. Jadi, itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu masih tak boleh terima hakikat bahawa dia seorang Peliwat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Peliwat ni dah sewel. Dah tak tahu mana yg betul dan yg salah. Kebebasan dan keadilan utk dia dan lgbtsss yg d luar sana seronok bebas nak bersontot sesuka hati d mana mereka suka. Semoga Allah rejam dia sekeluarga d dunia lagi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping